Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Makers Wasteland 2 halen 3 miljoen dollar op via Kickstarter

Pagina: 1
Acties:

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:50
nieuws: Makers Wasteland 2 halen 3 miljoen dollar op via Kickstarter

4e alinea:
Interplay stond bekend als uitgever van goede rpg's als The Bard's Tale, Wasteland, Neuromancer, Dragon Wars, Stonekeep, and the hits Baldur's Gate, Icewind Dale en Planscape Torment.
Is dit nu een foutje en zat de schrijver vast in z'n rijtje met engelse namen zodat hij van "en de" automatisch "and the" maakte. Of is dit onderdeel van de naam van het spel?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:24
Zelfs al zou het deel uitmaken van een naam (wat het niet doet, is gewoon foutje), dan klopte er nog weinig van natuurlijk :P Want "Stonekeep, and the hits Baldur's Gate" lijkt me geen goede titel :+

The devil is in the details.

• Craven
Niet echt hé xD. Zelfs als je er "en de" van maakt loopt de zin nog niet echt lekker. Zes woorden verderop gebruikt hij het woord "en" weer. Loopt niet echt heel lekker.

• CyberKieken
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-05-2024
Als je er "en de" van maakt klopt het wel; het gaat over 5 rpg's en dan 3 spellen die grote hits zijn (waar dus weer een "en" gebruikt wordt).
Dat het niet echt heel vlot leest klopt dan weer wel :)

• Craven
Ik heb altijd geleerd dat meerdere keren en gebruiken in een zin echt not done is. Het lijkt me toch dat je artikelen zoals deze zoveel mogelijk goed leesbaar en goed lopend maakt.