Hoe kan ik compact en goedkoop waterkoeling in mijn Aopen bouwen, dacht aan lucht vanuit de kast door een Seat radiatortje aan de bovenkant naar buiten te laten blazen met 2 120 mm fans, en reservoir en pomp boven op de voeding, waar moet ik op letten enzow ivbm. vervoer etc.
Verwijderd
Heb zelf een HX08 met waterkoeling. Zit allemaal in de kast, behalve de radiator. Die zit bovenop de kast. Ik gebruik nu als reservoir een AH Huzarensalade bakje
paar gaten in gemaakt en hupla...
Greetz
Greetz
Verwijderd
kan beter bij de gamma/praxis/karwei een water dicht bak kopen daar wat kopelstuken aanvast brengen
daar weer een submerged waterpomp, deksel erop en klaar je heb een waterdicht waterbak met pomp :-) en schoef deze fast aan de onder kant
voor de radiator plaatsing
ligt er aan of je ruimte in je kast heb, je kan het ook op de pc of zij bevestigen
als je de ibiza radiator wil gebruiken
en neem een paar loskopel stukken zodat je hem kan los kopelen met de water erin zo dat je de pc an radiator afzonderlijk kan mee nemen
en ja kan er dan altijd no iet ander aan kopelen
kijk hier maar wat ik bedoel met loskopel stukken
http://www.procooling.com/articles/html/dh3_-_step2_plumbing.shtml
daar weer een submerged waterpomp, deksel erop en klaar je heb een waterdicht waterbak met pomp :-) en schoef deze fast aan de onder kant
voor de radiator plaatsing
ligt er aan of je ruimte in je kast heb, je kan het ook op de pc of zij bevestigen
als je de ibiza radiator wil gebruiken
en neem een paar loskopel stukken zodat je hem kan los kopelen met de water erin zo dat je de pc an radiator afzonderlijk kan mee nemen
en ja kan er dan altijd no iet ander aan kopelen
kijk hier maar wat ik bedoel met loskopel stukken
http://www.procooling.com/articles/html/dh3_-_step2_plumbing.shtml
Verwijderd
Ja mijn reservoir wordt ook nog anders. Moet nog effe kijken wat ik ga gebruiken wil wel een beetje groot reservoir hebben. Voor 2 of meer liter en die zet ik dan voor in mijn kast. Heb nog aardig wat ruimte vrij.
Greetz
Greetz