adsl-winkel gegevens fout

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:09

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Weet ik niet precies of dit nu hier thuis hoort, aangezien het niet in direct beheer is van T.net?

Ik zat even rond te kijken voor wat ADSL-pakketten, met mijn postcode krijg ik uiteindelijk een lijstje met aanbieders.
Hier stond bij snelheid:
Min. 50 Mb/s (4)

Deze aangeklikt krijg ik Vodafone, Xs4all, Telfort en KPN te zien, maar alle 4 zijn gewoon 8/1 verbindingen.

Verder kan ik de Xs4all 40/4 pakketten helemaal niet vinden, dat terwijl de Telfort 40/4 verbindingen wel in de lijst staan.

Het had trouwens fijn geweest als je harde-url's kon gebruiken of een link naar de 'echte' site, het 'klik hier om terug te gaan' met een javascript:window.history.go(-1) werkt in mijn geval lang niet altijd (hij reset continue mijn keuze abonnementsvorm).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13:24

Daniel

Kapitein NCC-1701
Hmm, het snelheidsfilter lijkt inderdaad niet goed te werken. Zoals je zelf al opmerkt is die winkel niet door ons gebouwd dus we kunnen hier niet meteen zelf wat aan doen. We gaan het issue aangeven bij de verantwoordelijken, thanx voor het melden :)