Foutmelding in Excel: Onvoldoende bronnen *

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

Als ik bezig in excel 2010 met kopieren(van excel naar excel), komt er deze melding:

Onvoldoende bronnen om taak te voltooien. Kies minder gegevens of sluit andere toepassingen.
Doorgaan zonder ongedaan te maken?

Bij 5000 regels of meer geeft die deze al. Ligt dit aan de computer of aan beperkingen in excel? Hoe kan ik dit oplossen?

Hoop u voldoende te hebben geinformeerd.

Machine:
Hp Pro 3305 serie
AMD Athlon II x2 260 Processor 3.20 GHz
2 GB ram
64bit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 15:40
Geheugen vol?

Check met bijvoorbeeld de CPU Meter desktop gadget hoeveel geheugen er in gebruik is voordat je Excel start, dan wat er over blijft als je het te kopieren werkblad heb geladen en dan wat er gebeurt tijdens het kopieren. Bedenk dat Excel tijdens dat kopieren drie keer data in het geheugen heeft: naast het origineel en het doel ook de undo acties.

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

^^ Wat hij zegt.

Dan zou ik overigens (mocht je verder tevreden zijn met je PC) overwegen voor een tientje je geheugen te verdubbelen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke, dank jullie. Geheugen is besteld. Het geheugen pompte direct naar de 100% en kon daarna de bewerking niet voltooien.

thanx.