Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonoKid
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-06 02:53
Beste confrater tweakers,

Ik heb nu al een jaartje een Boxee Box, maar een paar dagen geleden heeft het beestje de geest gegeven. NA het boot screen (dat distorted is) verliest het blijkbaar zijn signaal (HDMI). Het zat er aan te komen, want hij liep vaker en vaker vast. Vier verschillende kabels geprobeerd op twee schermen, steeds hetzelfde resultaat.

Nu ben ik aan het twijfelen om deze RMA binnen te doen, of gelijk een nieuw mediecenter te kopen. Ik zou alleen iets willen met vergelijkbare mogelijkheden. Ik ben altijd heel tevreden geweest van de Boxee, maar mis toch enkele zaken.

Wat zoek ik dus:
  • Ik kijk voornamelijk .MKV's, af en toe een .ISO. Ik zou alles tegen een mediacenter willen kunnen aangooien, zonder problemen.
  • Boxee Box heeft een Opensubtitles plugin die ik verdraaid handig vond
  • Snelle, handige interface
  • Muziek ondersteuning! Coverart die automatisch binnengehaald wordt en playlist ondersteuning
  • visualizations voor muziek zou leuk zijn
  • Automatisch binnenhalen van coverart voor films, met bijkomende info van bvb. IMDB
  • Handige remote
  • built-in WiFi
Tot nu toe kan ik enkel de Xtreamer Ultra (1) vinden, die voldoet aan mij vraag, te meer er XBMC op staat, wat toch wel vrijer is dan Boxee (plugins, muziek, skins, etc.). Overigens heb ik echt geen boodschap aan de live content die ik met Boxee Apps kan bekijken in mijn Belgenlandje.

Maak ik hier een goede keuze mee (desondanks de meerprijs tov. een Boxee Box), of zijn er betere alternatieven? Ik heb hier al rondgespeurd, maar vond er niet meteen eentje. Ik zie de Pocorn Hours, maar vrees dat ik niet dezelfde functionaliteiten ga vinden, zoals Boxee die kon bieden.

Alvast bedankt voor jullie input!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midas.e
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 31-05 10:02

Midas.e

Is handig met dinges

Een xtreamer ultra is niets anders dan een atom met ion chipset. Daar kan je ook naar kijken icm xbmc live oid. Plugins kan je verder zelf installeren.

Hacktheplanet / PVOutput