De afgelopen maanden was de nieuwe Google Analytics interface weliswaar beschikbaar, maar aangezien ik daarmee zo 123 geen overzicht van alle sites kon krijgen, klikte ik altijd op "Oude versie". Vanaf gisteren is dat niet meer beschikbaar en moet ik nu dus wel gaan uitzoeken hoe de nieuwe interface werkt. Helaas vind ik nergens het antwoord op het volgende.
Ik heb 15 sites in Analytics. In de oude versie logde ik in, en op de allereerste pagina klikte ik rechtsboven op "Dag". Ik kon toen zien wat al mijn sites gisteren hebben gedaan qua bezoekers. In de nieuwe interface zie je wel een rijtje met accounts (sites) maar geen statistieken. Ik wil niet alle sites afzonderlijk aanklikken om te kijken wat de statistieken zijn, ik wil 1 overzicht met daarin alle bezoekers van gisteren.
Ik kan in 1 oogopslag zien of bij bepaalde sites de statistieken afwijken van het normale, en aanklikken om details te bekijken.
Hoe doe ik dat?
Ah, hier zijn tientallen mensen die dit probleem ook hebben:
http://groups.google.com/...pic/analytics/eVwfzGxSTp4
Ik heb 15 sites in Analytics. In de oude versie logde ik in, en op de allereerste pagina klikte ik rechtsboven op "Dag". Ik kon toen zien wat al mijn sites gisteren hebben gedaan qua bezoekers. In de nieuwe interface zie je wel een rijtje met accounts (sites) maar geen statistieken. Ik wil niet alle sites afzonderlijk aanklikken om te kijken wat de statistieken zijn, ik wil 1 overzicht met daarin alle bezoekers van gisteren.
Ik kan in 1 oogopslag zien of bij bepaalde sites de statistieken afwijken van het normale, en aanklikken om details te bekijken.
Hoe doe ik dat?
Ah, hier zijn tientallen mensen die dit probleem ook hebben:
http://groups.google.com/...pic/analytics/eVwfzGxSTp4
The Overview/Accounts page told me everything I needed to know so that I could then decide whether to dig deeper into the data.
Dat bedoel ik dus.I can't believe this feature is not included in the new version. I have like 80 sites I manage. I'm not interested in going through each of these sites to see the stats -- for this the overview was perfect. I could spot differences and trends in one view.
[ Voor 24% gewijzigd door Captain Pervert op 18-04-2012 09:01 ]
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.