Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 700-800 euro
Ik wil de volgende componenten mee nemen naar mijn nieuwe systeem:
- Toetsenbord / muis
- Monitor
- Kaartreader
- SSD intel 80 GB
- Voeding Cooler Master Silent Pro gold 800w
- MSI R6850 Cyclone 1GD5 Power Edition/OC
- Corsair Vengeance CMZ16GX3M4A1600C9B
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde voorkeuren? Waarom?
Bovenstaand systeem wil in inbouwen in mijn huidige behuizing => IN WIN Dragonslayer.
Reden hiervoor zijn de afmetingen van deze behuizing (past in mijn Chineese Kast) en zijn
koelingsmogelijkheden.
Graag zou ik advies willen welke GPU koeler ik het beste kan gebruiken, aangezien ik hier zelf totaal niet uit kom (voorkeur gaat uit naar kant en klare waterkoeling) , dacht zelf aan de de H80. Echter deze heeft afwijkende fanmaten ten op zichte van mijn huidige behuizing.
Luchtkoeling is denk een stuk lastiger in combinatie met mijn redelijke hoge geheugen en de breedte van mijn huidige behuizing. Daarnaast wil ik de 4 aanwezige fan's van deze behuizing zonder problemen kunnen aansluiten.
Iemand een goed idee?
Rond de 700-800 euro
Ik wil de volgende componenten mee nemen naar mijn nieuwe systeem:
- Toetsenbord / muis
- Monitor
- Kaartreader
- SSD intel 80 GB
- Voeding Cooler Master Silent Pro gold 800w
- MSI R6850 Cyclone 1GD5 Power Edition/OC
- Corsair Vengeance CMZ16GX3M4A1600C9B
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Western Digital Caviar Black WD1002FAEX, 1TB | € 110,76 | € 110,76 |
| 1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 219,50 | € 219,50 |
| 1 | MSI R6850 Cyclone 1GD5 Power Edition/OC | € 132,99 | € 132,99 |
| 1 | MSI Z77A-GD65 | € 164,05 | € 164,05 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 627,30 | |
Heb je nog bepaalde voorkeuren? Waarom?
Bovenstaand systeem wil in inbouwen in mijn huidige behuizing => IN WIN Dragonslayer.
Reden hiervoor zijn de afmetingen van deze behuizing (past in mijn Chineese Kast) en zijn
koelingsmogelijkheden.
Graag zou ik advies willen welke GPU koeler ik het beste kan gebruiken, aangezien ik hier zelf totaal niet uit kom (voorkeur gaat uit naar kant en klare waterkoeling) , dacht zelf aan de de H80. Echter deze heeft afwijkende fanmaten ten op zichte van mijn huidige behuizing.
Luchtkoeling is denk een stuk lastiger in combinatie met mijn redelijke hoge geheugen en de breedte van mijn huidige behuizing. Daarnaast wil ik de 4 aanwezige fan's van deze behuizing zonder problemen kunnen aansluiten.
Iemand een goed idee?