Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• pientertje
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Hallo!

Ik ben op zoek naar een 1 jarig goedkoop sim-only abonnement met ongeveer 200 minuten+sms en 500MB internet, maar ik kan niet kiezen tussen de verschillende providers.

De kosten per maand, acties meegerekend, zijn:

Simyo: €18
Tele2: €13,50
Telfort: €19
Ben: €18
Hollandsnieuwe: €15

Vooral tele2 springt hier uit, waarom zijn zij zo goedkoop? Wat zouden jullie aanraden?

• Lief Adje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:33

Lief Adje

Love is in the air

Ik zou voor Hollansenieuwe gaan, extra kosten gaan namelijk ook uit je 'bundel', dus houd je tegoed over dan kan je dat spenderen aan mb's/0900 etc ipv extra kosten

PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest

Verwijderd

ik zou gaan voor tele2, je kan je minuten ook als sms gebruiken en zij rekenen de internetgebruik per 1 kb af, terwijl hollandsnieuwe dit afrondt op 100kb per datasessie.

ze zijn een MVNO, dus ik denk dat ze een goedkoop contract hebben met T-Mobile, waardoor ze zo goedkoop kunnen zijn.. Misschien is het een opstapje om voldoende klanten te hebben als ze straks een eigen netwerk gaan beginnen..

• pientertje
  • Niet online
Ok tele2 dus. Zijn er ook mensen die hier ervaring mee hebben? Ik ben erg benieuwd naar bereik, afhandeling en klantenservice.

• Huntard
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-11 20:04
pientertje schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 17:51:
Ok tele2 dus. Zijn er ook mensen die hier ervaring mee hebben? Ik ben erg benieuwd naar bereik, afhandeling en klantenservice.
Tele 2 zit op het T-mobile netwerk. Als je dus wil weten hoe het bereik is zul je de ervaringen van dat netwerk moeten opzoeken.

• sjaakwortel
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Het schijnt het minste netwerk van Nederland te zijn, en vooral buiten de grote steden hebben ze minder 3g dekking (heb wat onderzoek gedaan omdat ik zelf ook op tele2 wil overstappen)

Dit is wat ze zelf claimen: http://www.t-mobile.nl/se...tact/bereik/dekkingskaart

maar in 2011 was er dit aan de hand: http://webwereld.nl/nieuw...ing-t-mobile-beroerd.html

[ Voor 39% gewijzigd door sjaakwortel op 21-04-2012 19:21 ]

• pientertje
  • Niet online
En ben je naar tele2 gegaan? Zijn er geen mensen die zelf tele2 hebben?

T-mobile netwerk kan ik denk ik wel mee leven, ik ben meer bang voor gezeik met facturen en slechte afhandeling van problemen.
Pagina: 1