Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[forum/bug] Nieuwe post/reactie icoon

Pagina: 1
Acties:

• ThinkCreative
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-11 13:20
Wanneer ik op het forum een topic zie, waarin een nieuwe reactie is geplaatst ben ik vaak gelijk nieuwsgierig naar wat voor nieuwe informatie er gepost is. Heel handig daarvoor zijn de rode/blauwe/gele etc. icoontjes die aangeven wanneer er een andere gebruiker heeft gepost sinds jouw laatste view.

Nu merk ik echter dat het icoontje lange tijd (t = onbekend) gewoon gekleurd blijft, in plaats van dat hij dus grijs wordt totdat er een nieuwe post geplaatst wordt.

Het betreft dus deze icoontjes:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/p3zT2.png

Ik heb dit alleen kunnen testen in Firefox 11.0

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Reptile209

- gers -

Zie voor (wat meer) uitleg crisp in "\[BUG?] Nieuwe posts icon"
En via MyT.net (menubalk bovenaan de pagina) > Sessies kan je je actieve sessie(s) zien en eventueel handmatig resetten.

Misschien is dit wel een aardig onderwerp om een paragraafje in de FAQ aan te wijden? Ik kon het daar iig niet terugvinden. :).

[ Voor 4% gewijzigd door Reptile209 op 17-04-2012 21:22 ]

Zo scherp als een voetbal!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Ik stoor me er af en toe ook aan en trap er menig maal in, maar voorlopig is het helaas niet anders

• ThinkCreative
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-11 13:20
Hmm, is het me bij het zoeken alsnog mislukt om dat topic er uit te vissen voordat ik dit topic aanmaakte. :( Ik vind het zelf ook onhandig als er dubbele draadjes worden aangemaakt.

Bedankt voor de link en misschien inderdaad handig voor in de FAQ?

Ik zie dit vaak toch terug in andere forumsoftware, dus dacht dat het in die zin echt een bug was. Maar het is dus eigenlijk meer een onhandigheid, als ik het zo mag verwoorden.

In ieder geval bedankt voor het antwoord!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Het is meer een 'next-best-thing'; bij een forum met ons volume heeft het actief bijhouden per gebruiker wat ze wel en niet gelezen hebben simpelweg nogal wat impact qua performance en data-volume...

Intentionally left blank