Toon posts:

groot dropdown menu jquery

Pagina: 1
Acties:
  • 326 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

ik ben pas begonnen met een beetje te spelen met jqeury.

nu was mijn vraag ik wil een site maken met bovenaan een balk.
en als je daarop klikt dan schuift die balk naar beneden over het hele scherm heen.
zoals android dit heeft.
in die balk moet dan een pagina komen. en als ik in die pagina op een link klik moet de url index.php?p=home worden?

is dit mogelijk?

Met vriendelijke groet,

Stephan Debije

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessy100
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:04
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:17:
Hallo allemaal,

ik ben pas begonnen met een beetje te spelen met jqeury.

nu was mijn vraag ik wil een site maken met bovenaan een balk.
en als je daarop klikt dan schuift die balk naar beneden over het hele scherm heen.
zoals android dit heeft.
in die balk moet dan een pagina komen. en als ik in die pagina op een link klik moet de url index.php?p=home worden?

is dit mogelijk?

Met vriendelijke groet,

Stephan Debije
Dit is zeker mogelijk, wat heb je zelf al gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik was zelf aan het denken voor een dropdown menu te gebruiken ik vond dit http://www.noupe.com/tutorial/drop-down-menu-jquery-css.html maar dacht dat dit niet het juiste was omdat ik dan alleen worden kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En geen hele pagina. dacht ik zo ben eigenlijk pas bezig met jqeury is mij alleen gelukt om een plaatje over te laten flippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:28
Ik dacht altijd dat stap 1 van het developen en webdesign toch wel het fatsoenlijk onder de knie hebben van taal- en schrijfkunde was?.

No flame intended of course... maar gewoon een tip?
De EDIT knop is ook een tip. Ik heb het al een keer voorgedaan. Maar die hint is ook niet doorgedrongen?

[ Voor 38% gewijzigd door NeutraleTeun op 17-04-2012 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou sorry hoor dacht niet eigenlijk dat dat een erg probleem was op dit forum jullie begrijpen toch wat ik type?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jah zeker maar lette er niet zo erg op hier.

Edit: okey sorry

staat er ergens een uitgebreide tutorial van dat wat ik wil?

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2012 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-10 12:42

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:34:
Nou sorry hoor dacht niet eigenlijk dat dat een erg probleem was op dit forum jullie begrijpen toch wat ik type?
ik denk dat hij bedoelt het onder de knie hebben van een programmeertaal...
paar tips van mij:

showen en hiden:
JavaScript:
1
2
$(div).show("slide", { direction: "down" }, time,callback);
$(div).hide("slide", { direction: "up" }, time, callback);

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is er nergens een tutorial voor wat ik wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 20:25:
Is er nergens een tutorial voor wat ik wil?
Vast wel, maar ik val in herhaling dus ik doe 't even zo: RobIII in "form in een div".
We verwachten hier enige mate van basiskennis en, nog veel belangrijker, eigen inzet. Deze vraag kun je dus prima zelf beantwoorden door even iets langer dan 3 seconden te googlen. Als ik je een (welbedoelde) tip mag geven: neem eerst eens een basis tutorial door zodat je de juiste basistechnieken onder de knie hebt. Met die kennis kom je vele malen verder door 'm zelf toe te passen dan een (erg) specifieke tutorial precies voor je kleine probleemdomeintje te zoeken. Je komt verder met 't leren hanteren van een hamer, bijl, schroevendraaier, schaaf, zaag etc. dan je helemaal te concentreren op 't gebruik van een specifiek stuk gereedschap als een spookschaaf (ik roep maar wat :P ) dat je maar 1 keer in je carrière gebruikt.
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:34:
Toch is het wel fijn als je een klein beetje aandacht besteedt aan je posts; als je even wat meer moeite doet ze leesbaarder te maken hoeven wij minder moeite te doen ze te lezen en, meer nog, begrijpen.

[ Voor 81% gewijzigd door RobIII op 17-04-2012 20:42 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.