Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tweakers.net geeft bètakeys voor Ghost Recon: Future Soldier

Pagina: 1
Acties:

• Robbertjan94
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-04 21:37
Je kan zowel een PS3 als een XBOX code aanvragen, ik weet niet of dit de bedoelign is?

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
Lijkt me wel :)

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-11 20:04
Ja, het kan en nee, het is niet de bedoeling. We hopen op de sportiviteit van jullie, dat wil zeggen dat je de key vraagt voor de console waar je het meest mee speelt. Gun een ander ook wat!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Is er door Ubisoft nog een verklaring gegeven voor het feit dat er geen PC betakeys beschikbaar worden gesteld?

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:01
Omdat ik ook een Ubisoft account heb kreeg ik zojuist een mail met een beta code voor de Xbox.
Dit kwam dus 10 minuten nadat ik mijn key van Tweakers.net had geactiveerd... |:(
Zou ik mijn tweede key in het Ghost Recon Future Soldier bètakeys topic mogen weggeven? :)

Ik kon zo één, twee, drie via de search geen algemeen Ghost Recon Future Soldier topic vinden.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Van mij mag het, maar vraag dat even na bij de Spielerij-mods pls. De Geachte Redactie heeft daar niks te zeggen :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:01
Rataplan schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 23:23:
[...]
Van mij mag het, maar vraag dat even na bij de Spielerij-mods pls. De Geachte Redactie heeft daar niks te zeggen :)
Ga ik doen! Schoot me inderdaad een kwartier na het posten te binnen.
Was een beetje aan het slaapwandelen.. :X

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Pagina: 1