Toon posts:

Spelletjes spelen op Facebook

Pagina: 1
Acties:
  • 392 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste spelfanaat,

In het kader van mijn scriptie doe ik een onderzoek naar de Facebook gamer in vorm van een enquete. Met jullie hulp kan ik dit onderzoek succesvol afronden. Het invullen van de enquete duurt ongeveer 10 minuten en is volledig anoniem.

Alvast bedankt voor uw medewerking!

Als u nog familie of vrienden heeft die ook games op Facebook spelen, stuur deze gerust door.

Bart van Veen

Link: Spammert

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 17-04-2012 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-10 09:02

psyy138

blackbulls.nl

ik zal het wel ffkes invullen ;)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 20:54

MeNTaL_TO

The future is not set

En wat krijgen wij tweakers er voor terug? :P

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
Done, paar opmerkingen:

5. Welke opleidingsniveau volgt u op dit moment?
Wat als je geen opleiding volgt?

6. Wat is uw hoogst genoten en afgeronde opleiding?
Moeten dat geen radio buttons zijn ipv checkboxes, volgens mij is er maar 1 hoogst genoten opleiding mogelijk.

7.
Misschien juist wel checkboxes ipv 3 vragen

16.
Niet iets te teveel keus? Misschien alleen MacOS / Windows / Smartphone / Tablet / Overige

22.
Na deze vraag ga je toch zoiezo naar 23? (optie 2,3,4)

Verder misschien wel fijn als mensen weten wat hun progressie is (nog X vragen te gaan, of % als dat mogelijk is in de tool die je gebruikt)

Indien je het storend vind sorry voor het zeiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:15

Fiber

Beaches are for storming.

Heb je toestemming gevraagd voor deze enquete?
Het algemeen beleid #verbodenspam

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heinemancp
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:11
eensch met WimPliers, zitten hoop fouten in. Daarmee ga je niet echt goed om met je respondenten die tijd vrij maken voor jouw enquete, verwacht dan op z'n minst dat je een beetje tijd gestoken hebt in de vragen, logica en knopjes. Daarnaast zijn de antwoordmogelijkheden niet echt doordacht, wat als je nooit aankopen doet in een facebook-game? Is niet mogelijk.

Jammer, gemiste kans, want ik denk dat de antwoorden die je nu krijgt niet echt nuttig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Enquêtes zijn zonder toestemming niet de bedoeling op GoT, zie ook Het algemeen beleid #verbodenspam
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.