Toon posts:

Gezocht: setup.exe van UT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus Tac-Ops gedownload (6 uur...) en nu wil ik hem installeren maar zegt ie bij de umod file dat ie het type niet kent.

Bij de readme.txt staat dan keurig vermeld dat je eventjes bij file-types een nieuw type moet aanmaken met als path UT[map]/system/setup.exe install %i% ofzo, dat haalt niet zoveel uit, maar ik heb het hele bestand setup.exe niet in mijn UT/system staan :?

Wie wil dit heeeel alsjeblieft voor mij uploaden of emailen naar daan@web-con.nl ???

Bij voorbaat dank !!!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

eerrhhmm kijk es op je UT CD?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Topicstarter
Nee, t moest op je hd staan, volgens mij. Dat maakte ik iig op uit de beschrijving...

wanneer het toch op de CD moet staan, dan is het balen voor me, want ik heb de CD niet...

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:11
gewoon ff opnieuw installe, als jem niet legaal hebt kkop em dan is maar 29,95. heb je ook nog the game of the year edition.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 25 maart 2001 19:24 schreef smokey het volgende:
gewoon ff opnieuw installe, als jem niet legaal hebt kkop em dan is maar 29,95. heb je ook nog the game of the year edition.
29,95 is inderdaad niet zo veel, dan zal ik dat wel doen...

in ieder geval bedankt...

• You-Suk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-10 21:30
je kan natuurlijk ook gaan kijken op
gamecopy world :r
maar kopen vind ik wel een beter idee :)

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-10 12:25
Op www.theslammer.com kan je UT zelfs gratis krijgen. Je moet dan wel importkosten betalen (vanuit Engeland), maar in combinatie met een aantal extra orders kan dat heel voordelig zijn! :)
Pagina: 1