Mijn glazen bol zegt dat dat een koptelefoon is?
Wat wil je er in branden? Ik zou het ding verre van iedere vorm van vuur houden, is misschien graveren een optie?
Wat wil je er in branden? Ik zou het ding verre van iedere vorm van vuur houden, is misschien graveren een optie?
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Wat heb je zelf al gedaan om een antwoord te vinden op je vraag ? Heb je al op dit forum gezocht en google gebruikt ?
Ook handig om aan te geven waar het precies om gaat -> pricewatch: AKG K 272 HD (Zwart)
Ook handig om aan te geven waar het precies om gaat -> pricewatch: AKG K 272 HD (Zwart)
[ Voor 42% gewijzigd door Perkouw op 17-04-2012 16:03 ]
Welke manieren heb je gevonden ? En waarom kom je er dan alsnog niet uit ?Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 16:04:
Ja dat heb ik gedaan maar er zijn zoveel verschillende manieren
Inpluggen, muziekje op zetten op een normaal voulme en vervolgens ergens neerleggen.
not rocket science.
Het schijnt sneller te gaan op hoog volume. Maar daar kan niet elke koptelefoon even goed tegen. Ik zou het niet riskeren.
not rocket science.
Het schijnt sneller te gaan op hoog volume. Maar daar kan niet elke koptelefoon even goed tegen. Ik zou het niet riskeren.
Dit is voor mij met grote afstand de meest beroerde topicstart die ik gezien heb op GOT, en ik heb er al heel wat gezien.
Aftellen tot het modje met het slotje...
“The greatest threat to our planet is the belief that someone else will save it.” [quote by Robert Swan, OBE]
Steek hem in het stopcontact, mooie 50hz toon
Vaak bu'j te bang!
Kunt ook opassje schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 16:19:
Dit is voor mij met grote afstand de meest beroerde topicstart die ik gezien heb op GOT, en ik heb er al heel wat gezien.
Lees onze forumregels nog even door. Een topic zonder enige eigen inzet, met als onderwerp een hoofdtelefoon, geplaatst in forum "vervoer"... Wat denk je zelf?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()