Hallo,
Wanneer ik mijn TV aanzet, krijg ik geen signaal. De radio ook niet, die geeft nu alleen ruis af. De telefonie en internet (WLAN) doen het nog wel.
Ik heb even op de ziggo website gekeken en daar zie ik dit staan:
Mvg,
Martin.
Ps: Ik heb de meterkast even nagelopen, alle stekkertjes zitten er nog wel in, alle tv's die we in huis hebben geven hetzelfde resultaat. Ik heb een signaalsterkte van 8% naar het Modem (van Cisco) toe.
Wanneer ik mijn TV aanzet, krijg ik geen signaal. De radio ook niet, die geeft nu alleen ruis af. De telefonie en internet (WLAN) doen het nog wel.
Ik heb even op de ziggo website gekeken en daar zie ik dit staan:
Dat betekent dus dat ik vandaag geen televisie meer heb. Het lijkt mij daarnaast ook interessant om de mensen die dezelfde problemen te hebben, hun regio in te voeren. Zo kunnen we zien over een hoe groot gedeelte de storing is.Signaalstoring bij Ziggo
Er is storing. Onze radio- en televisie diensten zijn op dit moment niet beschikbaar.
Verwacht wordt dat het probleem in de loop van de middag is opgelost. Onze excuses voor het ongemak.
status: onopgelost
begin: 17-04-2012, 14:18
oplostijd: binnen 10 uur
Mvg,
Martin.
Ps: Ik heb de meterkast even nagelopen, alle stekkertjes zitten er nog wel in, alle tv's die we in huis hebben geven hetzelfde resultaat. Ik heb een signaalsterkte van 8% naar het Modem (van Cisco) toe.
[ Voor 44% gewijzigd door Martindo op 17-04-2012 15:19 . Reden: Extra informatie toegevoegd. ]