Televisie, radio van Ziggo doet het niet

Pagina: 1
Acties:
  • 314 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martindo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-05 07:45
Hallo,

Wanneer ik mijn TV aanzet, krijg ik geen signaal. De radio ook niet, die geeft nu alleen ruis af. De telefonie en internet (WLAN) doen het nog wel.

Ik heb even op de ziggo website gekeken en daar zie ik dit staan:
Signaalstoring bij Ziggo
Er is storing. Onze radio- en televisie diensten zijn op dit moment niet beschikbaar.
Verwacht wordt dat het probleem in de loop van de middag is opgelost. Onze excuses voor het ongemak.
status: onopgelost
begin: 17-04-2012, 14:18
oplostijd: binnen 10 uur
Dat betekent dus dat ik vandaag geen televisie meer heb. Het lijkt mij daarnaast ook interessant om de mensen die dezelfde problemen te hebben, hun regio in te voeren. Zo kunnen we zien over een hoe groot gedeelte de storing is.

Mvg,
Martin.

Ps: Ik heb de meterkast even nagelopen, alle stekkertjes zitten er nog wel in, alle tv's die we in huis hebben geven hetzelfde resultaat. Ik heb een signaalsterkte van 8% naar het Modem (van Cisco) toe.

[ Voor 44% gewijzigd door Martindo op 17-04-2012 15:19 . Reden: Extra informatie toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:43
Kijk even op de site van de provider of er een storing is? Anders even bellen? Als je niks veranderd hebt lijkt het op het eerste moment niet aan jou te liggen.

https://www.ziggo.nl/#help/storingen/

hier dus

[ Voor 14% gewijzigd door Bartske op 17-04-2012 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:24
Martindo schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 15:09:
Hallo,

Wanneer ik mijn TV aanzet, krijg ik geen signaal. De radio ook niet, die geeft nu alleen ruis af. De telefonie en internet (WLAN) doen het nog wel.

Ik heb even op de ziggo website gekeken en daar zie ik dit staan:

[...]

Dat betekent dus dat ik vandaag geen televisie meer heb.

Mvg,
Martin.

Ps: Ik heb de meterkast even nagelopen, alle stekkertjes zitten er nog wel in, alle tv's die we in huis hebben geven hetzelfde resultaat. Ik heb een signaalsterkte van 8% naar het Modem (van Cisco) toe.
Je geeft zelf al aan dat ze een signaal storing hebben. TV en Radio signaal niet beschikbaar. Dat is dus de reden dat je geen of slecht signaal hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martindo
Ik had al gevonden, zo te zien lijkt het (in mijn opzicht) om een grote storing te gaan gezien de oplostijd. Maar bedankt. ;)

Edit: Die reden gaf ik een paar minuten na het plaatsen van de post.

[ Voor 22% gewijzigd door Martindo op 17-04-2012 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:41
Je hebt geen radio of tv, en je hebt zelf al gevonden dat er een storing is in dat gebied? Mag ik vragen wat je dan met dit topic wilt bereiken? :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martindo
Per ongeluk had ik het topic té snel geplaatst. Nu probeer ik het meer naar een meldpuntje te brengen zodat we in ieder geval een énkel topic hebben waarin je snel kunt zien in welk gedeelte van NL men er last van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:26
Allereerst hebben radio en televisie niets in 'Netwerken' te zoeken.
Ik zie het nut niet van een topic waar men kan noemen of er storing is of niet. De mensen die storing hebben merken dat vanzelf wel :)
Bovendien kunnen zij het beste zelf contact opnemen met Ziggo over de problemen.

Bij deze sluit ik dit topic

[ Voor 12% gewijzigd door FatalError op 17-04-2012 15:31 ]

If it ain't broken, tweak it!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.