Toon posts:

Harman Kardon BDS 870 dikte en lengte kabels

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Harman Kardon BDS 870 surroundset besteld. Deze krijg ik over ongeveer 4 weken.

Nu is mijn vraag: weet iemand wat voor lengtes geluidskabels meegeleverd worden en wat de dikte daarvan is? Het gaat me om de 2 achterste luidsprekers. Ik heb namelijk buis in de muren verwerkt voor de achterste geluidskabels, maar nu moet ik de lengte weten die erbij zit en de dikte dat minimaal nodig is.

• barry457
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-01 09:16
handleiding downloaden? Staat meestal wel bij wat er in de doos zit.

Verwijderd

Topicstarter
Nee staat er niet op. Ook al naar Harman Kardon gebeld en die konden het me niet vertellen.

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Er zitten meestal gewoon standaard kabeltjes bij. Lengte zal tussen de 10 en de 15 meter liggen.

Misschien even een winkel bellen die het kan verifiëren?

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-12-2025
Zijn vrijwel altijd van die hele dunne kabeltjes. Dus ze zullen wel door die buizen passen. Ik zou me er geen zorgen over maken.

Verwijderd

Topicstarter
In de handleiding staat niks van de dikte/lengte. En ik heb maar een 16 mm leiding liggen voor beide kabels.
Dus zou het graag van iemand horen die deze set ook thuis heeft staan.

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-01 13:14
Ik had tot voor kort een HKTS11 set van Harman Kardon. Daar zaten gewoon dunne snoertjes bij zonder vaste connectors. Als ze dat niet hebben aangepast (waarschijnlijk niet want = meer kosten) kun je de snoeren probleemloos door de 16 mm leidingen heentrekken.

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-01 10:51

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Bij mijn BDS 800 setje, voor de HKTS60 speakers zaten dunne kabels, dikte kan ik niet opmeten voor je.
Maar qua lengte volgens het boekje:

1 x 4 mtr center
2 x 5 mtr voor
2 x 10 mtr achter

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

Verwijderd

Heb er pas nog eentje aangesloten op het werk. Zijn inderdaad kabels zo dik als een mensen haar, gaat met gemak door 16mm buizen.
Pagina: 1