Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben voor een client op zoek naar een hoster die het gebruik van een domein alias aanbiedt.
Na deze vraag neer te leggen bij de huidige hoster van mijn client (er staat duidelijk op de website van deze hoster dat ze dit aanbieden) krijg ik als antwoord:
"Ja wij ondersteunen dit op 2 manieren, middels een 301-redirect of een frame redirect".

Ligt het nu aan mij of snappen zij niet wat een domein alias inhoudt?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:48

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En heb je daar ook nog op gereageert met de uitleg wat je precies wil?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik heb van te voren aangegeven dat ik een aantal domeinen wil claimen, waarbij elk domein naar dezelfde locatie op de server verwezen wordt, zonder dat de urls veranderen. Net zoals je bij apache een ServerAlias instelt. En dan komen ze met dit antwoord, terwijl ik in de veronderstelling was dat een domain alias is wat ik nodig heb. Wat zij aanbieden is een domain pointer toch? Of haal ik dingen door elkaar.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:48

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

301/frame is puur domein-redirect wat vaak icm met parkeren/leeg domein wordt gedaan.

Domain pointer is in principe hetzelfde wat jij zou willen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.