Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 19:19
Kaap schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 16:44:
[...]

Euhm vanuit de (pre)reviews had ik juist goede hoop op dit spel. Ik geef het spel ook niet de schuld. Ik zeg alleen dat ik het jammer vind dat het tegenvalt en waarom ik dat vind. Meer niet. Krijg er vast nog 2 tientjes voor, vind ik het allang best.
Ok, weird. Ik had redelijk snel door tijdens de reviews dat er nauwelijks tactics in het spel zaten. Waar ik vaak kijk voor gameplay (en niet zozeer de inhoud van de review) is www.gametrailers.com. Kan je goed zien wat het spel daadwerkelijk inhoudt en of het iets is. Zoals ik al zei kan je de inhoud van de review negeren, want reviewen kunnen ze niet. Maar goed, daar hebben we Yahtzee voor :D.

Naarmate ik meer info over het spel aan het zoeken ben op internet kom ik inderdaad steeds meer mensen tegen die problemen hebben.
Nu hoor ik bijvoorbeeld veel mensen klagen over de updates die meer kwaad dan goed doen en dat ze niet kunnen terug gaan naar oude versies vanwege steam. Daar heb ik als downloader dan weer geen last van.

Over de muis problemen: misschien kan je proberen in Windows en programma's zoals Setpoint mouse acceleration uit te zetten? Dat heb ik in ieder geval wel altijd en ik heb totaal geen problemen met dat de muis all over the place is.

Ik denk dat als de prijs van dit spel genoeg gedaald is, ik hem wel wil kopen samen met een vriend. Tegen die tijd zijn de bugs bij de officiële versie er vast wel uit, hehe.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 12:07:
[...]

Als jij deze game op de pc speelt piep je wel anders, je wil namelijk niet weten hoe console achtig deze game aan voelt, normaal klaag ik niet over console ported games omdat die gewoon goed weg spelen maar bij deze games is dat een heel ander verhaal. Muis besturing is bvb erg verrot, je vliegt alle kanten op als je een beetje beweegt en dan staat de snelheid op zijn laagst. De vorige delen werkte veel beter, en nu snap ik ook waarom deze game later voor de pc komt want er zal wel te veel van dit soort problemen in zitten
Ik zou helemaal niet anders piepen. Als je had gelezen wat je van mij gequote hebt, zou je weten dat ik alleen iets zei over de optie auto-aim aanbieden in dit spel. Ik heb niets gezegd over console ports en de muisbesturing van GRFS. Voornamelijk omdat ik niets van doen wil hebben met een discussie over console ports of muisbesturing. :P (Ik speel ook op de PC maar alleen games die daar het best tot hun recht komen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 15:05:
[...]

Dat klopt, want waarom zouden ze ook? Bij het minste of geringste loopt de hele pc community te zeuren, terwijl de consolegamers gewoon normaal doen of een andere game gaan spelen.
Tel daarbij de gigantische warez-community en hoe normaal het is om dingen illegaal te doen, dan zou ik er ook weinig tijd aan besteden. Het is dat een port makkelijk is en dat er toch nog wel wat kopers zijn (waarvan een klein deel de game ook nog wel prima vind), anders had je helemaal niets gehad.

Je merkt het hier ook weer, superveel geklaag omdat men niet de duizenden manuren heeft gestoken in het perfectioneren van de meest kleine en nutteloze zaken.
Dit is de eerste PC game waar ik over klaag. Waarom, de game werkt niet goed op de pc en ik heb daar voor 50 euro moeten betalen. Als ik hier deze keer niet over zou moeten klagen snap ik daar niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kobus71
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-05 15:23
Martinspire schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 15:05:
[...]

Dat klopt, want waarom zouden ze ook? Bij het minste of geringste loopt de hele pc community te zeuren, terwijl de consolegamers gewoon normaal doen of een andere game gaan spelen.
Tel daarbij de gigantische warez-community en hoe normaal het is om dingen illegaal te doen, dan zou ik er ook weinig tijd aan besteden. Het is dat een port makkelijk is en dat er toch nog wel wat kopers zijn (waarvan een klein deel de game ook nog wel prima vind), anders had je helemaal niets gehad.

Je merkt het hier ook weer, superveel geklaag omdat men niet de duizenden manuren heeft gestoken in het perfectioneren van de meest kleine en nutteloze zaken.
Slaat egt nergens op.
Als een bedrijf een PC game maakt, dan verwacht ik ook een PC game.
Anders had ik wel een console gekocht.
De 400E videokaarten worden niet voor niets gemaakt.
Vergelijk BF3 eens tussen PC en console.
Dan begrijp waarom PC gamers op hun PC gamen, en niet op een verouderde console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe haal je eigenlijk de rewards, zoals punten voor wallpapers enzv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:02
Mijn video review van de game:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 19:19
vinom schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 07:53:
Mijn video review van de game:
Wil niet bot overkomen maar misschien kan je het beter bij Nederlandse reviews houden.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Nah, gewoon een kwestie van blijven oefenen :)

[ Voor 35% gewijzigd door vinom op 05-07-2012 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is gewoon goed te begrijpen. Beetje accent is helemaal niet erg.
Nu ik zelf wat verder in de game zit vind ik hem nog wel leuk ook, ook al is
het een merkbare consoleport

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Ik kan het zonder accent doen, maar niet 8 minuten lang. Ik had nu al geen bek meer over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 17:54
Ik heb het spel nu maar ik moet zeggen dat ik het baggerlelijk vind op de hoogste settings incl. 4x AA. Ik bezit een 7850 en ik haal maar 23/24 fps (op 1080p). Is dit normaal, zo lelijk (met lelijk bedoel ik -> geen AA te bespeuren) met zulke lage FPS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kobus71
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-05 15:23
Joh, ik zit met een GTX670 FTW net boven de 40fps.
Die game slaat nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 17:54
kobus71 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 23:16:
Joh, ik zit met een GTX670 FTW net boven de 40fps.
Die game slaat nergens op.
Dus hij is niet serieus te nemen qua benchmarks? Want bij BF3 haal ik gewoon 40FPS in MP zonder AA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
tobitronics schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 23:25:
[...]
Dus hij is niet serieus te nemen qua benchmarks? Want bij BF3 haal ik gewoon 40FPS in MP zonder AA
Je kan het echt niet vergelijken met BF3. Zoals kobus al zegt, deze game slaat helemaal nergens op.
Gewoon een hele slechte port.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Moet zeggen dat ik me nog steeds erg goed vermaak met de PS3 versie van GRFS, al zouden wat verse maps welkom zijn. Geloof dat er komende week ook een map pack aan zit te komen. Het grootste gemis vind ik wel dat je coop alleen kan spelen met mensen uit je friends list, en aangezien ik verder niemand ken die de game heeft...
Ik hoop dat er straks nog wat console gamers gaan aanhaken als ie echt in de budgetbak ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

Ik snap waarom dit spel nog geen (echt) eigen topic heeft. Ik heb het op de pc gespeeld en het is echt waardeloos.
Schoolvoorbeeld van een niet geslaagde console-port. Ongelooflijk buggy, slechte graphics, extreem lage framerates, lange laadtijden, te grote iconen, en natuurlijk zoals gewoonlijk bij elke shooter van tegenwoordig: een slap verhaal, scripted repetitieve gameplay, en belabberde A.I.

Zucht...eigenlijk had ik het al meteen kunnen weten toen ik het spel voor de eerste keer opstartte en er een scherm zichtbaar werd met de tekst: "druk op een toets om door te gaan"....gevolgd door een volgend scherm met: "druk op een toets..."
Wie bedenkt zoiets?!! |:(

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe 1.4 patch is ook uit.

Changelog Update 1.4:
Compatibility, performance, stability, graphics improvements and more - taking your feedback directly into account.
Improved FPS on all configurations.
Fixes for several stability issues during map loading.
God-Rays no longer disappear.
Fixed some localization issues.
Fixed some issues causing the display of hint icons from X360 controller when disconnected.
Free Content: 2 exclusive developer weapon skins.
Pagina: 1 2 Laatste