Ok, weird. Ik had redelijk snel door tijdens de reviews dat er nauwelijks tactics in het spel zaten. Waar ik vaak kijk voor gameplay (en niet zozeer de inhoud van de review) is www.gametrailers.com. Kan je goed zien wat het spel daadwerkelijk inhoudt en of het iets is. Zoals ik al zei kan je de inhoud van de review negeren, want reviewen kunnen ze niet. Maar goed, daar hebben we Yahtzee voorKaap schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 16:44:
[...]
Euhm vanuit de (pre)reviews had ik juist goede hoop op dit spel. Ik geef het spel ook niet de schuld. Ik zeg alleen dat ik het jammer vind dat het tegenvalt en waarom ik dat vind. Meer niet. Krijg er vast nog 2 tientjes voor, vind ik het allang best.
Naarmate ik meer info over het spel aan het zoeken ben op internet kom ik inderdaad steeds meer mensen tegen die problemen hebben.
Nu hoor ik bijvoorbeeld veel mensen klagen over de updates die meer kwaad dan goed doen en dat ze niet kunnen terug gaan naar oude versies vanwege steam. Daar heb ik als downloader dan weer geen last van.
Over de muis problemen: misschien kan je proberen in Windows en programma's zoals Setpoint mouse acceleration uit te zetten? Dat heb ik in ieder geval wel altijd en ik heb totaal geen problemen met dat de muis all over the place is.
Ik denk dat als de prijs van dit spel genoeg gedaald is, ik hem wel wil kopen samen met een vriend. Tegen die tijd zijn de bugs bij de officiële versie er vast wel uit, hehe.
Prima.