[Outlook 2007] Mail uitprinten zonder handtekeningen etc *

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:21
Hallo,

Zo af en toe (want, slecht voor milieu [/moraalmodus) print ik nog wel eens een mailtje uit omdat het wat makkelijker werkt.

Alleen als je een hele mail discussie hebt van een paar dagen print je aan het einde van de rit 3 blaadjes met disclaimers en "deze mail is alleen voor de afzender bestemd" regeltjes.
Niet te vergeten dat sommige bedrijven er een spelletje van maken wie de lompste handtekening heeft.

Is er een stukje software dat een (outlook 2007) mailtje zo kan bewerken dat ik eigenlijk alleen zie wie wat heeft gezegd (afzender) zonder alle poespas en handtekeningen?

En ik doel dat meer op een soort plugin, ik moet niet nog 5 minuten bezig zijn om een mailtje handmatig op te schonen.

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:23

lier

MikroTik nerd

Er is wat veranderd (afhankelijk van welk Service Pack je gebruikt). Zie hiervoor ook deze link.

Welke versie draai je precies?

Eerst het probleem, dan de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:21
Ik heb Office 2007 (12.0.6607.1000) SP3 MSO (12.0.6607.100)

Ziet er uit als SP3...

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Als je het mailtje opent kun je het daarna bewerken via Other Actions > Edit this message. Je kunt dan al die zooi weghalen en vervolgens het mailtje printen.

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Als je niet zeker weet welk service pack je hebt en toch bereid bent plugins te installeren, dan zou ik eerst zorgen voor een acceptabele beveiliging etc. voor je verder gaat.

Ik voeg trouwens even het onderwerp toe aan de titel van dit topic: [Outlook 2007]

Maar de manier in de link lijkt me de beste: openen als html en dan met de hand selecteren... Reden: tegenwoordig kan je er (IMHO, AFAIK) niet van uit gaan dat een handtekening goed is te herkennen met redelijk eenvoudige scripts.

[ Voor 9% gewijzigd door F_J_K op 17-04-2012 10:50 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

^^ Met F_J_K...
(...) ik moet niet nog 5 minuten bezig zijn om een mailtje handmatig op te schonen
Overdrijven is een kunst ;)
Plaats je cursor voor de te verwijderen tekst -> Ctrl+end -> Del...
Gewonnen tijd: 295 seconden.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Pagina: 1