Toon posts:

AMD H6990 in crossfire werken oppeens heel slecht.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Begin dit jaar heb ik een systeem samengesteld met 2 Hd6990, die tot vandaag perfect draaide.
Ik had in Heaven benchmark over de 2500 punten, crysis 2 alles ultra over de 40 fps en weet ik veel.

Maar nu doet de 2de kaart niet meer activeren, dus wordt niet meer gestressed als ik een game opstart.
Mijn systeem:

Intel Core i7 2600K 4,2ghz
8 GB DDR3 RAM Ripjaws 1600Mhz
Corsair AX 850 watt.
Corsair Nforce 3 240GB SSD
Alles watergekoeld.

Iemand een idee?

Mvg Johan

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Heb je iets uitgezet in je systeem instellingen.
Maar belangerijker wat heb je zelf al gevonden op het internet???

Johann Sebastian Bach

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-01 11:16

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Wat als je 1 kaart gewoon compleet verwijderd. Je systeem opstart, drivers verwijderd. Daarna weer de tweede kaart installeert?

• faust2016
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:22

faust2016

You yes have my shirt

'Gewoon' even een van de kaarten verwijderen/terugplaatsen is er meestal niet bij met waterkoeling. Dat kost je, als je pech hebt, wel een paar uur..
Probeer maar eerst de drivers opnieuw te installeren met de allebei de kaarten nog geïnstalleerd ;).

Verwijderd

Topicstarter
hey,

Op internet kwam ik totaal niks tegen, alleen reviews.

Ik heb het momenteel opgelost door driversweeper en nieuwe drivers.
Alleen vraag ik me af hoelang dit blijft werken.
Ik heb namelijk dit probleem ook met mn Hd5870 setje gehad en moest iedere 3 dagen drivers opnieuw installeren anders kon ik niet gamen.

En met waterkoeling ben ik idd paar uur bezig want het past eindelijk en om t dan nog te gaan wisselen haha.

Maar het werkt momenteel weer maar voor hoelang, ik hb dit altijd gehad met AMD kaarten in cfx dus snap het probleem niet.

Verwijderd

faust2016 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 12:29:
'Gewoon' even een van de kaarten verwijderen/terugplaatsen is er meestal niet bij met waterkoeling. Dat kost je, als je pech hebt, wel een paar uur..
Probeer maar eerst de drivers opnieuw te installeren met de allebei de kaarten nog geïnstalleerd ;).
eehm die kun je gewoon even los in je kast leggen, doe ik zelf ook. Natuurlijk niet vergeten de stroomstekkers er af te halen. Met een vaste bridge tussen de twee kaarten wordt het wat lastiger natuurlijk :-(

• faust2016
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:22

faust2016

You yes have my shirt

Dan moet je inderdaad wel lange stukken slang tussen de kaarten hebben zitten.. Bij mij zou dat in ieder geval niet kunnen.

Verwijderd

Topicstarter
faust2016 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 17:16:
Dan moet je inderdaad wel lange stukken slang tussen de kaarten hebben zitten.. Bij mij zou dat in ieder geval niet kunnen.
Bij mij ook niet. zit net 1 c slang tussen.

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Op deze termen gezocht: Google??

Johann Sebastian Bach

Verwijderd

Topicstarter
nee ik ben retarded, tuurlijk heb ik daar gekeken.

Als ik t daar niet kon vinden ha dik hier geen topic gemaakt.
Pagina: 1