_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Bij Apple bestellen is een no-go. Apple wil het liefst dat je dan gewoon betaalt voor een nieuwe iPod. Ik geloof dat ze iPhones vaak ook gewoon helemaal niet repareren, maar verwisselen voor een nieuwe (waar je ook flink voor betaalt als het niet onder garantie valt).
Wellicht toch een eBay batterij proberen. Zo duur kunnen die toch niet zijn? Mocht het niet goed werken dan kun je altijd verder kijken. Overigens snap ik wel je twijfels en die zijn terecht.
Wellicht toch een eBay batterij proberen. Zo duur kunnen die toch niet zijn? Mocht het niet goed werken dan kun je altijd verder kijken. Overigens snap ik wel je twijfels en die zijn terecht.
[ Voor 26% gewijzigd door danielkraak op 16-04-2012 22:41 ]
Ik zou het bij iFixit bestellen, daar gebruiken ze namelijk originele artikelen van Apple. Dat is meestal beter dan goedkope Chinese meuk(Ja ik weet dat Apple producten in China gemaakt worden, maar you get my point).
Zo'n vermoeden had ik ook al maar is zijn er hier ook mensen die het kunnen bevestigen/kunnen zeggen dat de batterij van redelijke tot goede kwaliteit is.yeehaw schreef op maandag 16 april 2012 @ 22:49:
Ik zou het bij iFixit bestellen, daar gebruiken ze namelijk originele artikelen van Apple. Dat is meestal beter dan goedkope Chinese meuk(Ja ik weet dat Apple producten in China gemaakt worden, maar you get my point).
Ik wil hem maar 1 keer uit elkaar halen om de simpele reden je moet de batterij erop solderen en het liefste doe je dat maar 1x want elke keer kan er toch weer wat schade komen. Als het nu een zif-socket was had ik hem direct besteld en ook gedacht van als hij kut is haal ik hem nog wel een keer uit elkaar en probeer het opnieuw maar met solderen ben ik toch iets voorzichtiger.danielkraak schreef op maandag 16 april 2012 @ 22:40:
Bij Apple bestellen is een no-go. Apple wil het liefst dat je dan gewoon betaalt voor een nieuwe iPod. Ik geloof dat ze iPhones vaak ook gewoon helemaal niet repareren, maar verwisselen voor een nieuwe (waar je ook flink voor betaalt als het niet onder garantie valt).
[ Voor 49% gewijzigd door Touchdomex op 16-04-2012 22:55 ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
spul van ifixit is goed.Touchdomex schreef op maandag 16 april 2012 @ 22:53:
[...]
Zo'n vermoeden had ik ook al maar is zijn er hier ook mensen die het kunnen bevestigen/kunnen zeggen dat de batterij van redelijke tot goede kwaliteit is.