Ik ben sinds kort bezig met Joomla om een site te maken voor onze vereniging.
Heel mooi om uit te vogelen, enorm veel mogelijkheden (die ik echt niet nodig heb) maar ook leuk om te doen.
(het is maar dat we iets online hebben staan)
Alleen nu loop ik tegen het volgende probleem aan.
Omdat we een kleine club zijn en sommige taken in het bestuur door dezelfde personen gedaan worden wil ik dus 1 persoon meerdere keren vernoemen maar met steeds een andere positie (overzichtelijker)
Nu loop ik dus steeds tegen dezelfde melding aan:
"Opslaan mislukt door de volgende fout: Een andere contactpersoon in deze categorie heeft dezelfde alias"
Ik kan dat natuurlijk oplossen door die persoon steeds iets anders te noemen bv
Aap Blabla
A. Blabla
Maar dat ziet er ook niet uit.
Is dat helemaal niet mogelijk of met een eenvoudige aanpassing van iets heel goed te realiseren?
Edit: misschien niet onbelangrijk ik heb de laatste versie van Joomla 2.5.4. NL
Heel mooi om uit te vogelen, enorm veel mogelijkheden (die ik echt niet nodig heb) maar ook leuk om te doen.
(het is maar dat we iets online hebben staan)
Alleen nu loop ik tegen het volgende probleem aan.
Omdat we een kleine club zijn en sommige taken in het bestuur door dezelfde personen gedaan worden wil ik dus 1 persoon meerdere keren vernoemen maar met steeds een andere positie (overzichtelijker)
Nu loop ik dus steeds tegen dezelfde melding aan:
"Opslaan mislukt door de volgende fout: Een andere contactpersoon in deze categorie heeft dezelfde alias"
Ik kan dat natuurlijk oplossen door die persoon steeds iets anders te noemen bv
Aap Blabla
A. Blabla
Maar dat ziet er ook niet uit.
Is dat helemaal niet mogelijk of met een eenvoudige aanpassing van iets heel goed te realiseren?
Edit: misschien niet onbelangrijk ik heb de laatste versie van Joomla 2.5.4. NL
[ Voor 4% gewijzigd door Ad de Jong op 16-04-2012 22:16 ]