Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorrit91
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-05-2024
Mensen,
I need your help,

een vriend van mij heeft sinds korte tijd problemen met het connecten met een draadloos netwerk.
Voorheen was het geen probleem, maar sinds kort wel.
Met netwerken die al bekend zijn is het geen probleem maar met nieuwe netwerken wel. Het is zelfs niet zo dat ie lokaal toegang krijgt, helemaal niks, de melding is: 'windows kan geen verbinding maken' That's it @#$^!
Windows heeft zelf updates gedaan, dus niets van gekkigheid of wat dan ook. Ik heb 'm geadviseerd om de drivers opnieuw te installeren, maar dat weigerde de laptop.
Ik ben out of solutions, en ben al ver voorbij de fase van route restarten enzo.

Verder schept het mijn verbazing dat dit probleem veel vaker voorkomt (dan is het alleen vaak zo dat er alleen lokaal toegang verkregen kan worden), en dit al zo is sinds Windows XP (voor zover ik weet), als je er op internet naar zoekt vind je veel mensen met hetzelfde probleem, maar echt een oplossing is zeer moeilijk te vinden. Is dit een fout van Microsoft?

Een vriendin van mij zit met het bovenstaande probleem (alleen lokaal) met een Windows Vista laptop, een Aspire, zo'n afzichtelijk lelijke witte grote (15,4)

Anyway, ik dwaal af, is er iemand die een oplossing weet voor 1 van beide problemen, of allebei natuurlijk;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
jorrit91 schreef op maandag 16 april 2012 @ 20:56:
Ik heb 'm geadviseerd om de drivers opnieuw te installeren, maar dat weigerde de laptop.
Hoezo werd dit geweigerd? Kreeg je een foutmelding? Heb je eerst de oude drivers verwijdert? Heb je het in veilige modus geprobeerd?

Je kan met andere systemen wel op die bewuste netwerken komen? Wat voor beveiliging is er aanwezig op de bewuste netwerken? Heb je er ook last van als je een netwerk pakt zonder beveiliging?

Desktop | Server | Laptop