Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] gegevens TV Gids ontbreken in Media Center

Pagina: 1
Acties:

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
Mijn Toshiba Qosmio G40 laptop met ingebouwde TV kaart (die ik als Media Center gebruik) kan sinds kort opeens geen gegevens meer vinden voor de Nederlandse kanalen in de TV-gids. Buitenlandse zenderinfo wordt wel gewoon gedownload. Zie onderstaande screenshot:
Media Center

Nu heb ik Media Center al opnieuw geinstalleerd en de kanalen opnieuw toegevoegd, maar dat biedt geen resultaat. Heeft iemand enig idee wat hier de oplossing voor is?

Ik vraag me af in welk bestand deze gegevens worden opgeslagen, weet iemand dit?
En van welke server worden deze gegevens gedownload. Is het mogelijk om die handmatig toe te voegen?

Alvast bedankt!

Verwijderd

Dit gebeurt regelmatig en ligt niet aan jouw pc, bij mij staat er momenteel voor Nederlandse zenders ook: geen gegevens beschikbaar. De gegevens die mce download ontbreken aan de server kant, je zou kunnen zoeken of er alternatieve gegevensdownloads mogelijk zijn, ik heb daar in ieder geval nog niet eerder van gehoord.

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
Bedankt voor je reactie, dan weet ik iig dat het aan de server ligt. :)

Volgens de gids worden deze gegevens geleverd door Broadcasting Dataservices Ltd uit Engeland.

Het bestand heb ik inmiddels gevonden in: C:\ProgramData\Microsoft\ehome\EPG\*.sdf

Alleen nu zoek ik nog een goed sdf-bestand om hier overheen te zetten...