• galaxy366
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-10-2025
Hallo :)

Ik ging zonet even mijn PC bekijken in hoe gebalanceerd hij is. Ik krijg altijd als ik BF3 doe helle gekke spikes. Het is niet gewone lag, maar soms dan opeens staat alles even stil (1sec maar) en dan gaat het verder.

Dus ik speel net BF3 af, en heb de taakbeheer erbij gepakt ,en HWinfo.

Dit is wat ik kreeg:

http://i.imgur.com/yrt5n.jpg

Ik heb de laatste drivers enzo :).

Ik vroeg me het allemaal af, als jullie iets zien wat niet goed lijkt, zeg het direct!

[ Voor 5% gewijzigd door galaxy366 op 16-04-2012 18:56 ]

Verwijderd

BF3 starten zonder visuele thema's kan ook al veel helpen. Zeker dat er geen ander proces is die zwaar gebruikt tijdens het spel? Een automatische AV scan ofzo, ik zeg maar wat :)

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:48
Je hebt ook wel erg veel open staan, sluit eens alles wat je niet nodig hebt.

Wat voor videokaart heb je? Vindt je daarbij wat geks? (verspringende clocks, hoge temps, etc)

Verwijderd

Gebruik Game Booster als je niet weet wat proses je moet eindigen en zet zoals Wietkop zegt visuele thema's uit. Als ik online speel zet ik ook de AV uit, speel met zo weinig achter-grond prosessen mogelijk.

http://www.iobit.com/gamebooster.html

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-01 18:12

LnC

The offending line...

Op welke schijf heb je BF3 geinstalleerd? Ik zag in je screenshot dat je een Samnsung 1TB en een Samsung 320GB heb. Misschien dat een HD een bottleneck kan zijn.

Verwijderd

En op welke instellingen word er gespeeld want de hd6870 is namelijk niet zo'n hele sterke gpu.

• galaxy366
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-10-2025
Ik heb CrossFireX :), 2x HD6870.

BF3 heb ik op de 1TB schijf. Me 320GB HDD is meer voor documenten :D.

Verwijderd

Als je te hoog I/Q instelt, kom je video RAM te kort al heb je 4 HD 6870, dat is helaas hoe SLI/CF werken en met 8GB aan RAM heb je geen HDD bottle-neck, de maps worden in de RAM geload. Gebeurt dat online of maakt niet uit?

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Anti-aliasing uitzetten, want ik neem an dat alle settings voluit staan. AA uit

[ Voor 18% gewijzigd door ion op 17-04-2012 23:13 ]

• Crazymonkey
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:50

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

Kijken of er geen flash op de achtergrond draait, dat hakt er ook flink in. (vooral youtube HD)

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dit is een VRAM bottleneck. Beide GPU's hebben in totaal nog steeds maar 1GB VRAM en voor Ultra met MSAA heb je meer nodig. Dus je instellingen moeten omlaag.

[ Voor 6% gewijzigd door DaniëlWW2 op 17-04-2012 23:09 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-11-2025
Je weet ook dat CrossFireX niet werkt als je windowed draait?
Windowed = 1GPU

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Pagina: 1