Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

1 programma 2 keer opstarten verschillend beeldscherm

Pagina: 1
Acties:

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-11 19:50
mijn probleem is:
ik wil starcraft 2 opstarten op 2 verschillende beeldschermen met 1 PC, en hij moet niet gezien worden als een remote connection, en het moeten 2 verschillende gebruikers zijn.

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
kennen jullie misschein een programma wat je hiervoor gebruikt.
Bijvoorbeeld iets om het niet 2 keer mochen opstarten van starcraft.

als jullie het niet goed begrijpen zou jullie dat mij dan willen melden via een reactie misschein

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-11 14:50
ik snap wat je ermee wilt, maar dan wil je zeker ook dat Starcraft 2 apart bestuurt kan worden door de twee verschillende gebruikers?

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:15
Je zult dan moeten denken aan virualisatie, aangezien blizzard het niet zo leuk vindt om 2 verschillende instanties op 1 pc te draaien. Ook kan je wel gaan kijken naar starcraft 2 modificaties, maar dat zal blizzard je ook belonen met een ban vermoed ik.

Je zult zeker 2 accounts voor dit nodig hebben, en ik vraag me af waarom je dit wilt. Wil je je eigen spectaten of het opnemen of?

Er is ook altijd een optie om met VNC aan de slag te gaan, maar dit vereist ook weer 2 pc's.

Als je wilt wat Arnlith bedoelt, dan denk ik dat je gedoomd bent om toch 2 pc's te gebruiken.

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20-11 16:27

Bananenspin

Omdat het kan

Kijk eens naar Sandboxie!

HOI.

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-11 19:50
er zijn ook 2 (betaalde) starcraft accounts
het is om 2 keer hetzelfde spel op 1 pc met 2 verschillende battlenet accounts te kunnen spelen.

ps:de PC is er krachtig genoeg het gaat alleen om het software gebied

de programmas die jij opnoemt bananenspin zal ik een uittesten

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:42

heuveltje

KoelkastFilosoof

Is alweer een tijdje geleden dat ik sandboxie heb gebruiky/
AFAIK kun je met sandboxie (erg ingewikkeld) wel 2 x starcraft opstarten.
Maar ik zie niet in hoe je dat daarna met 2 mensen wil bedienen ?
Aangezien het irc geen 2 verschillende muizen ondersteunt.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020
2 x een fullscreen directxt applicatie draaien? Gaat hem niet worden, enkel middels virtualisatie.. maar dat kost je zodanig veel grafische performance dat het vrij zinloos is.

Komt nog bij dat het spel het hoogstwaarschijnlijk gewoon niet aankan ivm wegschrijven van tijdelijke bestanden / configuratie settings van het spel zelf.

[ Voor 30% gewijzigd door Mental op 16-04-2012 19:31 ]

• Lourini
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-11 16:34
heuveltje schreef op maandag 16 april 2012 @ 19:17:
Is alweer een tijdje geleden dat ik sandboxie heb gebruiky/
AFAIK kun je met sandboxie (erg ingewikkeld) wel 2 x starcraft opstarten.
Maar ik zie niet in hoe je dat daarna met 2 mensen wil bedienen ?
Aangezien het irc geen 2 verschillende muizen ondersteunt.
Precies... Al mocht je de games werkend krijgen naast elkaar, dan zit je altijd nog met de besturing van de game.
Twee muizen of twee toetsenborden op 1 machine gaat niet werken ben ik bang

i7-7700K / 32GB DRAM / 3x GTX 1070 8GB / 2x500GB SSD + 3x3TB HDD / 2x Dell Ultrasharp U2515H

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020
Wat je eventueel nog kan proberen is de executable kopieeren en plakken onder een andere naam (tweede.exe bijv) en hem draaien onder een ander account (uitvoeren als / runas).
Zit je nog steeds met je directx probleem, maar het zou in theorie moeten kunnen.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Mental schreef op maandag 16 april 2012 @ 19:30:
2 x een fullscreen directxt applicatie draaien? Gaat hem niet worden, enkel middels virtualisatie.. maar dat kost je zodanig veel grafische performance dat het vrij zinloos is.

Komt nog bij dat het spel het hoogstwaarschijnlijk gewoon niet aankan ivm wegschrijven van tijdelijke bestanden / configuratie settings van het spel zelf.
Als je eerst de sandbox opstart creert die schaduwbestanden die die gebruikt in de sandbox. wanner dat bestand eenmaal is gemaakt blijft ie die gebruiken. dus ik geeh men daar wel een redelijk kans.

dubbel directx / virtueel mja :/

Iperf

• Pos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23-11 13:02

Pos

Mental schreef op maandag 16 april 2012 @ 19:30:

Ik wil niet heel vervelend zijn, maar de EvE online client kun je net zoveel instanties opstarten tot je systeem kruipt, en allen full screen. Is ook nog eens directx en kan bediend worden met 1 tobo en muis. Dus virtualisatie is niet per definitie nodig

• sjaakwortel
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:36
Pos schreef op maandag 16 april 2012 @ 19:41:
[...]

Ik wil niet heel vervelend zijn, maar de EvE online client kun je net zoveel instanties opstarten tot je systeem kruipt, en allen full screen. Is ook nog eens directx en kan bediend worden met 1 tobo en muis. Dus virtualisatie is niet per definitie nodig
Helaas word het bij eve online gestimuleerd om meerdere clients te gebruiken, terwijl dit bij starcraft afaik ze hier niet van gedient zijn.
Twee directx applicaties fullscreen is trouwens erg lastig, omdat windows problemen heeft met de window focus dan.

• Pos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23-11 13:02

Pos

sjaakwortel schreef op maandag 16 april 2012 @ 19:45:
[...]

Helaas word het bij eve online gestimuleerd om meerdere clients te gebruiken, terwijl dit bij starcraft afaik ze hier niet van gedient zijn.
Twee directx applicaties fullscreen is trouwens erg lastig, omdat windows problemen heeft met de window focus dan.
Klopt, je moet wel een active window selecteren, maar de performance is dan nog prima. Het ging er in deze niet om of het gestimuleerd wordt dat je meerdere accounts/clients gebruikt ja of nee, maar dat het niet mogelijk was door directx, dat is dus onwaar.

Stel ik speel eve met 2 monitoren 2 accounts, dan krijg ik op beide schermen realtime de graphics te zien. Ik moet alleen een active window selecteren om de input door te geven. Een beetje starcraft speler heeft daar geen problemen mee imo, die rousen zo snel over de toetsen en muis, dat een schermpje activeren geen probleem zal opleveren.

• sjaakwortel
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:36
Bij de meeste directx applicaties hebben er echter problemen mee als je probeert er twee full screen te draaien (probeer maar een 2 films full screen aan te zetten), Eve-online in een uitzondering op die regel (blijkbaar, ik speel het namelijk altijd in window mode, als ik mijn twee accounts gebruik). Zodra je een fullscreen applicatie open hebt is a, meestal je muis trapped in die window en b, als dat niet zo is zal hij minimaliseren zodra hij focus verliest.
Pagina: 1