Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hosting zonder problemen

Pagina: 1
Acties:

• Blaatpraat
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-11 17:21

Blaatpraat

Geen moderator

Topicstarter
Dit is hoogstwaarschijnlijk al veel gevraagd, en ik vind ook veel (oude) zaken terug via google, maar toch even vragen.
Ik zoek een deftige hosting, die geen problemen heeft qua uptime.

Ik hoef niet veel ruimte (momenteel neemt de site 60MB in beslag + mysql ruimte), maar wel uptime, support en snelheid.
Dit mag gerust iets kosten.

Ikzelf ken versio, maar ik hoor hier de laatste tijd niet veel goeds (meer) over.
Voor 50 cent de maand, kan je ook niet veel verwachten, vind ik dan.

Een domeinnaam is niet nodig, die is al geregistreerd, ik verwijs gewoon een A record naar het juiste IP-adres en alles is in orde.

De hosting mag gerust 20-30-40-50 euro per jaar kosten, maar het moet gewoon in orde zijn, zonder problemen.
Ze moeten wel facturen kunnen opstellen voor bedrijven, en Belgen toelaten.

Iemand een idee?

Zoals al gezegd: ik vond veel via google, maar dit zijn vooral verouderde hosters welke naar ik lees de laatste tijd slechte kritiek krijgen...

• p.m.
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-11 11:03
ik heb zelf goede ervaringen gehad met Vevida. Is geloof ik wel MS IIS en geen Apache, maar ondersteunt wel PHP en MySQL.

• Unity2
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:00
Ik maak zelf al jaren zonder enige klacht gebruik van pcextreme.
Of ze ook Belgische klanten accepteren moet je even uitzoeken. Ik kan ze in ieder geval aanraden.

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:56
Hele goede ervaringen met oxilion, zowel zakelijk als privé. Gepland onderhoud wordt ruim van te voren aangegeven en gebeurd in de s'nachts. Sinds een jaar of 3 klant, nog geen storingen meegemaakt. Telefoon wordt bijna direct opgenomen als je belt (zonder telefooncentrale of wat dan ook) en medewerkers hebben verstand van zaken.

www.oxilion.nl

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)