VictordeHolland schreef op donderdag 19 april 2012 @ 23:31:
[...]
In originele staat brengen en RMA sturen

(en het beste er van hopen). De andere kaart al op andere mobo(s) geprobeerd? Wat is er met dat systeem gebeurd dat een raidkaart en GPU er mee zijn gestopt?
Succes er mee!
(ben ook wel in voor een foto als het allemaal werkt)
RMA kan niet, omdat ik een factuur nodig heb, welke ik niet mee heb gekregen van de tweaker van wie ik ze heb gekocht (die had ze ook niet). hij (en ik dus ook) zijn verkeerd ingelicht over de garantie.
Laatste wat ik mee heb gekregen is dat de mensen van wie hij ze had overgenomen gewoon het lef hebben om "ff 15 euro" te vragen voor de factuur...
1 kaart is iets van doorgefikt, duidelijk te zien ook (bekende verbrande pcb geur).
Die andere (denk dat die te fixen valt door opnieuw monteren blok), die gaat niet verder dan vga-modus, gpu-z ziet m wel als zijnde gtx 580, maar er zou een probleem mee zijn volgens apparaatbeheer waardoor die niet op zou starten...
beats me.
afgelopen paar dagen ben ik saafs alleen bezig geweest met mn motoren te fixen (heb er 2 en beide stuk), aangezien ik 3x zoveel tijd kwijt ben per OV en gewoon nergens kom daarmee

Dat heeft ff prio, maar mn systeem ook
Raidkaart kan misschien mijn fout zijn geweest ivm plasticspray (TEC ligt op de cpu, gewoon voor het geval datie gaat lekken ook de bovenste kaart (perc5) ingespoten). Echter na erinproppen paktie alles op en vervolgens doetie niks meer
foto's zijn niet boeiend, tis een pestbende