Advies gezocht voor het vervangen van Hifi systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 591 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 455084

Topicstarter
Hey Tweakers,

Ik wil een stereo installatie vervangen maar wel nog het 2.1 setje boxen laten zitten. Deze zijn namelijk nog prima en zijn mooi weggewerkt in het plafond. Nu staat er nog een oude toren die zelfs cassettebandjes aan kan. De eisen zijn:

- Het moet een strak design zijn
- Er moeten cd's op afgespeeld kunnen worden
- Radio
- DVD niet nodig
- Aansluiting op tv niet nodig

Advies is nodig omdat ik niet weet welk apparaat het beste is omdat alle verkopers met cinema systemen aankomen, en ik daar niet op zit te wachten.

Dank alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:31

FeaR

In GoT we trust

Heb je een voorbeeld van wat jij onder "een strak design" verstaat? Want dat is smaakgebonden en dus persoonlijk. Verder zou iets van een budget wel handig zijn, want nu is het zoeken wel erg ruim.

Maar voor mijn beeldvorming, iets als een Marantz M-CR503 of Marantz M-CR603 zou dus voldoen qua technische eisen? CD-speler, tuner en aansluiting voor een 2.1 systeem (subwoofer Pre-Out).

Teven een schop richting Consumentenelektronica Aankoopadvies.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1018679

geacht forum ik heb een probleem mijn stereo heeft een donker geluid als of er een sub is aangesloten ik bezit een yamaha RX-V3900 en heco celan 701 front luidsprekers heeft iemand een idee waar het aan licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:55

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik denk dat je beter een eigen topic kunt openen 😉

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:31

FeaR

In GoT we trust

@Anoniem: 1018679 het is niet de bedoeling je eigen probleem in iemand anders zijn topic te gooien. Dat valt onder topic kaping en is niet gewenst. Tevens is de vorm van je post ook niet in lijn met wat op GoT verwacht wordt van een topic. Een vorm van eigen inzet is mist.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.