Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste iedereen,

Mijn tante heeft een 'Samsung Galaxy Ace' smartphone. Deze telefoon werkt niet meer, omdat deze nat is geworden. Het scherm werkt niet meer naar behoren.

Al haar gegevens van haar werk staan op deze telefoon/simkaart/sd kaart.
Nu wil ik deze gegevens voor haar terughalen alleen weet ik nog niet precies hoe.

Is er iemand die mij verder kan helpen, naar het zoeken van tools bijv. of eventuele tips die nuttig kunnen zijn.

Volgende punten moet ik te weten zien te komen:

* Telefoon nummers
* Agenda punten

bij voorbaat dank,
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:50
worden die niet gewoon met google gesynct (of exchange als het om een werk account gaat)
(of is syncen met de cloud te nieuwerwets en eng?)

Verder staan contacten niet op SD, maar op het interne geheugen, om deze leesbaar uit te lezen heb je heeel veel kennis van zaken nodig (als het uberhaubt al mogelijk is). Je zal via usb en commandline verbinding moeten maken met je telefoon en de juiste database bestanden kopieren, en deze uitlezen.

Deze items worden echt niet als plain tekst of als bestandjes die je kan openen opgeslagen.

Wie weet kan je met kies nog wat syncen naar je PC, maar ook dat wordt zonder scherm een lastig verhaal ben ik bang

[ Voor 64% gewijzigd door Prulleman op 16-04-2012 13:26 ]

Strava

• Empo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-10 14:14
Als de telefoon niet aan wilt gaan en alles op de interne geheugen is opgeslagen kan ze fluiten naar haar gegevens. Er bestaat ook een kans (als ze mobiele internet heeft) dat haar gegevens gesynct zijn met haar google account, dan moet ze wel de nummers op haar google account opgeslagen hebben. (dit vraagt de telefoon altijd als je een nummer wilt opslaan)

Verwijderd

Topicstarter
Thnxx voor de info prulleman en empo.

Zal der is even naar kijken!