• aasIIX
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21-11-2025
Wut is the difference between the Samsung UE55ES800 & and the Samsung UE55D8000 ??

Hallo wij zitten er over te denken om een samsung te kopen maar snap het verschil niet.

• blackTIE
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-12-2025
ES8000 is 2012-model met geintegreerde webcam en microfoons, terwijl de D8000 het model van 2011 is.

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:21

mr.paaJ

generatie cmd+z

Qua beeld minimaal, de ES is op netwerk gebied een stukje sneller en upgradeable de komende jaren.
Ik zou nu denk ik voor de goedkopere D versies gaan, zien er naar mijn mening ook een stuk beter uit :)

Hoewel... nu met de Galaxy Tab actie is het wel een leuke combi natuurlijk, als je interesse hebt in een Android tablet.

[ Voor 31% gewijzigd door mr.paaJ op 16-04-2012 12:11 ]

liever de tong gebrand dan lauwe soep

• aasIIX
En wat betekend 800 hertz dan, ik las alleen stukjes over 100hertz bij tv?

• aasIIX
Is dit ook de versie die goed is? is wel 46 insch maar is stukken goedkoper dan de meeste aanbieders....??

http://www.shop4multimedi...=cpc&utm_campaign=beslist

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:12

Wildfire

Joy to the world!

aasIIX schreef op maandag 16 april 2012 @ 12:59:
Is dit ook de versie die goed is? is wel 46 insch maar is stukken goedkoper dan de meeste aanbieders....??

http://www.shop4multimedi...=cpc&utm_campaign=beslist
Dat is dan geen officiële dealer. Hetgeen ook inhoudt dat je geen Galaxy Tab kunt aanvragen, dat geldt alleen bij aanschaf bij een officiële dealer.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-02 20:22

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Het inwinnen van aankoopadvies kun je doen in het daarvoor bestemde aankoopforum. Echter open je een technisch topic, maar is het duidelijk dat je veel basiskennis mist van een tv. Op zo`n moment is het handig om je eerst in te lezen in een paar reguliere topics, zodat je weet wat je van een toestel kunt verwachten en wat de verschillende technieken inhouden.

Vervolgens kun je een topic openen dat voldoet aan de 'Quickstart', welke je in Het algemeen beleid terug kunt vinden.

Succes!

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.