Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
goedendag,

Ik zit met het volgende probleem: van het weekend heb ik voor mijn verjaardag mass effect 3 gehad, geen download code ofzo, gewoon de originele dvd.
Maar als ik deze echter wil installeren, word enkel origin opgestart, waarna ik de game moet downloaden.
Ik kan nergens ook maar een optie vinden om de game vanaf de dvd te installeren, dit moet toch kunnen? waarom heb ik anders 2 dvd's? Ik kom op het internet meerdere mensen tegen die dit probleem hebben, alleen vind ik nergens een antwoord.

Is hier iemand die weet wat te doen?

ps: het legen van de OfflineCache folder heb ik geprobeerd, dit heeft echter geen effect.

mvg

arne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Misschien proberen om de dvd's te installeren zonder internetverbinding (kabel eruit)? En anders support contacteren.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij weet de klantenservice het zelf ook niet ik krijg dit in een mail toegestuurd:

Geachte Arne,

Bedankt voor uw e-mail naar Electronic Arts met betrekking tot Mass Effect 3.
Het spijt ons dat u problemen heeft met uw game. Als u de game m.b.v. de DVD installeert geeft Origin de status "downloaden" aan terwijl de data vanaf de DVD wordt geinstalleerd. U kunt na het installeren de game installer verwijderen via C:\ProgramData\Origin\DownloadCache. Onze excuses voor het ongemak.

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet,
Bert
EA Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 13:08

Dawn

..Sworn to the Dark..

Beste,

Ik had met mijn CE (fysical copy) hetzelfde probleem. Toendertijd heb ik, om het probleem maar te omzeilen, het serienummer aan origin toegevoegd en het spel maar gedownload via Origin.

Nu weet ik niet of je met een bandbreedte probleme te maken hebt, anders zou je dit natuurlijk altijd kunnen uitvoeren. Iik ben mij er van bewust dat dit het probleem met DVD niet oplost, je kan iig wel speken na de download.

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik geloof dat dit komt omdat er een update is, klinkt misschien stom maar het lijkt zo te zijn.

Ik probeerde namelijk mijn ME3 CE te installeren op een andere pc (meer draag baar systeem) en toen gebeurde er precies hetzelfde. Toen ik voor het eerst de installatie starte ging hij heel even internet op maar daarna kwam alles van de DVD's en hij vroeg er ook echt om, dit is me bij gebleven omdat ik 2 dvdrw's in mijn systeem heb en ze gewoon in X: en Y: gedaan had maar hij wilde perse de DVD in drive Y: hebben.

Maakte me opzich niet uit maar ja wel irritant want 14GB downloaden duurt even op 8mbit,.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-08 13:22

White Dust

PlaneScape: Torment

Ik heb even gekeken maar het schijnt dat als je een spel via Origin laat downloaden met de DVDrom in de speler Origin de files van de DVD "download" en vervolgens de patch download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

White Dust schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 17:52:
Ik heb even gekeken maar het schijnt dat als je een spel via Origin laat downloaden met de DVDrom in de speler Origin de files van de DVD "download" en vervolgens de patch download.
Precies wat de medewerker van EA in de mail zei dus. Best handig een klantenservice die je letterlijk vertelt wat je moet doen en in welke volgorde...

Zo ging het ook met BF3 vanaf een schijfje installeren. (ook Origin.)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2012 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag/probleem betreft, verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1