gtx 560 ti rare resolutie..

Pagina: 1
Acties:

• MapacheLoco
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-01-2025
Heej Tweakers!

Ik heb een probleem, maar ik weet niet of ik hier goed zit, anders sorry!
iig Ik ben overgestapt van een hd6850 naar een gtx 560 ti.

Ik heb de drivers gedownload, maar als ik hem nu op de 1920 x 1080 resolutie zet dan lijkt het
net of het beeld te groot is voor het beelscherm.. Terwijl ik met mijn hd6850 wel 1920 x 1080 gewoon
op mijn scherm kon hebben. Ik heb overigens een hd-tv van 37"

Nu kon ik wel dingen doen zodat mijn beeld perfect past.. maar dan is dit nu de huidige
resolutie 1842 x 1152. BIj de amd kaart kon ik gewoon underscan of overscan doen maar dat
is maar vaag aanwezig met Nvidia..

*edit* ik gebruik nu ook een dvi naar hdmi tussen stukje omdat de kaart alleen mini-hdmi heeft

weet iemand wat ik kan doen? alvast vriendelijk bedankt!

mvg,

Sjoerd

[ Voor 6% gewijzigd door MapacheLoco op 16-04-2012 09:00 ]

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Afbeeldingslocatie: http://www.bankrollmob.com/gfx/smileys/threadworthlesswithoutpics.gif

Wat is het os???
Wat heb je zelf gevonden op google?? Eerste hit
Heb je de zoekfuncit van het GOT gebruikt? Vaak staat daar een oplossing!!!
Bij de GTX 560TI word altijd een MINI HDMI naar HDMI verloop gegeven. Die moet je gebruiken.

[ Voor 7% gewijzigd door J.S. Bach op 16-04-2012 09:14 ]

Johann Sebastian Bach

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Wikipedia: Overscan

Hiermee moet je voldoende kunnen vinden op google. Het is een veel voorkomend "probleem" bij HD-TV's.

Edit: http://forums.nvidia.com/index.php?showtopic=190849
[quote]The current resize implementation is designed to provide best compatibility with games. If your HDTV is overscanning the computer display, the best way to get rid of it is through your HDTV menu. Some HDTVs have specific overscan controls, others let you turning off by changing the picture size while others force you to set the HDTV into PC picture mode to remove the overscan. Consult your manual if you are not sure. The NVIDIA Control Panel team is working on improving the HDTV connectivity experience but I have not seen the changes yet and it is still a few months away from release. [/quote]

oud topic.

[ Voor 66% gewijzigd door D4NG3R op 16-04-2012 09:22 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• MapacheLoco
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-01-2025
iig bedankt voor de reacties! Heb zelf alles geprobeerd.. wat op google stond (nvidia resize gaf me die gekke resolutie) ook met mijn tv gekloot.. maar die had niks daarvoor. maar nadat ik een videospel gespeeld heb, kan ik op 1920x1200 nu normaal mijn beeld zien.. Wat raar is want met amd had ik die optie niet eens... 1920 x 1080 is nog steeds gaar... maar met 1920 x 1200 kan ik goed leven haha iig stuk beter dan die 1842 x 1152.