Toon posts:

Asus m4a78lt-m

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views

Verwijderd

Topicstarter
Goeie dag ik heb een vraag ik ben net begonnen met overcloacken.
Maar het wil niet echt lukken ik heb ook iemand er na laten kijken die systeem beheerder is.
Wij denken dat dit komt door mijn moederbord dat het maximale er niet uitkomt.
Plus dat we in de bios het geheugen niet goed ingesteld krijgen.

Dit zit er in mijn systeem:

Moederbord: asus m4a78lt-m
Processor: phenom II 1090gt x6 3.2ghz
Geheugen: crosair 2x4gb ddr3 pc12800 cl9 vengeance rood
Voeding: Xfx pro 650watt core edition
Cooler: gelid solutions tranquillo

Bios is uptodate maar het overcloacken wil niet ik heb gelezen dat ik tot 5ghz moet redden maar kon niet hoger dan 4,06 GHz

Hopelijk kan iemand mij verder helpen of mij bevestigen als ons idee klopt dat ik voor een ander moederbord gaan kijken zoja zouden jullie mij tips kunnen geven voor welk moederbord ik moet gaan kijken

Alvast bedankt Michael

• faust2016
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-01 11:32

faust2016

You yes have my shirt

Overclocking & Tweaking FAQ
Overclocking & Tweaking beleid
AMD CPU Overclock Topic #6

Begin daar eens met inlezen.. Als je denkt dat je 5 GHz zou moeten halen heb je je blijkbaar totaal niet in de materie verdiept.

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Je moet inderdaad niet verwachten meteen in het diepe te kunnen springen zonder eerst te leren zwemmen. Begin dus eens met het lezen van verschillende overkloktutorials, FAQ's, topics, gebruikerservaringen, reviews, etc. Als je er dan nog niet uitkomt kun je alsnog een topic openen, mits deze voldoet aan de eisen zoals vermeld in Het algemeen beleid. Dit topic gaat dicht wegens gebrek aan eigen inzet.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Dit topic is gesloten.