Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Cassie789
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11 15:17
Ik ben van plan om een vervangende batterij voor mijn Blade te kopen, gewoon voor erbij. Nou zijn er op internet flink wat batterijen te vinden, de een beter dan de ander.

Mijn vraag is nu, heeft iemand ervaring met deze batterij en weet of hij ook echt "Genuine" is zoals aangegeven?

http://www.dealextreme.co...0-u880-n880-106228?item=1

Alvast bedankt!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:50
Als je bij DX zo'n prijs betaald zal ie wel echt zijn.. de "nep" accu's zijn er al vanaf 2 $, andere genuine accu's starten ook rond de 10 $

100% uitsluitsel kan niemand je geven, gezien het allemaal uit hongkong komt...
Maar DX een redelijk betrouwbare partij, dus ik zou niet weten waarom deze niet genuine zou zijn

Strava

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

De nep accu's zijn niet van de echte te onderscheiden. De prijs hoeft ook niks te zeggen aangezien mensen zoals Prulleman wel erg snel geloven dat iets genuine is als de prijs maar hoog is bij DX en er dus geen reden is voor DX om een lage prijs te hanteren.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Cassie789
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11 15:17
Ja, dit is wel de duurste accu die er tussen zit. Overigens vind ik dit nog wel een redelijke prijs...

Wanneer de behuizing van de Blade ook weer op voorraad is maak ik wel een account aan en vraag ik het daar wel. Ik dacht als iemand er misschien ervaring mee had hier, hoefde ik het daar niet te vragen ;)

• AndRo555
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-11 21:24
Ik heb ooit een tweede batterij gekocht voor mijn blade, dat was toen een 1300mah variant. Die zag er uit zoals de originele maar hier en daar ook net weer niet, waarschijnlijk namaak dus. Nu doet die het nog steeds na bijna een jaar en de capaciteit is hetzelfde als de originele batterij. Ik zou zeggen struin ebay is af, daar heb ik de mijne toen ook vandaan gehaald. Toen was ik in totaal iets meer dan 7 euro kwijt.