Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
In mijn vorige toestel Samsung GT-B7610 kon je in de basisinstellingen je persoonsgegevens ingeven
in dit toestel Samsung GT-19100 dat ik recentelijk heb aangeschaft kan dat volgens mij niet, wel zou volgend de optie / informatie over het toestel aldus Status telefoonnummer, signaal, enz.mijn telefoonnummers zichtbaar moeten zijn. bij mij staat Onbekend - wat doe ik verkeerd?????

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hoi, welkom op GoT :)

We verwachten wat eigen initiatief als je een topic opent, dus ik wil je vragen om je topicstart aan te vullen met informatie over wat je zelf al geprobeerd hebt om het probleem op te lossen.

Edit: ik pas ook even je titel aan, want deze is niet echt duidelijk zo.

[ Voor 14% gewijzigd door RoD op 15-04-2012 20:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hallo GoT, bedankt voor je reactie
Ik ga je vertellen dat ik geen enkele technische kennis heb.
Ik weet deze mobiel en mijn computer aan te zetten maar daar hou het ook wel bij op, zo heb ik er twee jaar overgedaan om de B7610 onder de knie te krijgen.

Ik had gehoopt via dit forum iets sneller die kennis te kunnen opdoen.
overigens kan ik in de handleiding niets vinden die mijn vraag kan beantwoorden.

Groet; gjtijs.

• col-dejong
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-09-2024
Ook bij mijn toestel (HTC Sensation) is er geen nummer zichtbaar. Ook niet met m'n oudere Wildfire of andere toestellen.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:03
Waar wil je het voor gebruiken? als het puur is dat je je nummer niet kan onthouden, dan kan je net zo goed jezelf toevoegen aan je adresboek, ook makkelijk met het uitwisselen van digitale visitekaartjes

Strava

• ipsec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-11 16:44
Sinds de 4.0.3 update van vorige week is het naar mijn weten wel mogelijk om je persoonlijke gegevens in te voeren. Volgens mij via het instellingen scherm -> beveiliging -> gegevens eigenaar.

De telefoon leest bij mij ook mijn telefoonnummer niet uit in ieder geval.
Pagina: 1