Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Sinds afgelopen woensdag of donderdag, heb ik het probleem dat mijn galaxy S2 de facebook app niet meer opent, zodra ik thuis gebruik maak van de Wifi.
Wanneer ik de Wifi uitzet en op 3G/H+ internet zit, is er niks aan de hand en werkt het als een trein.
Overige apps zoals Nu.nl, hyves, wordfeud enz werken allemaal perfect op de Wifi, net als het browsen op internet.

Heb de app al eens verwijderd, en opnieuw geinstalleerd, dit bood helaas geen uitkomst.
Resetten van de router had evenmin effect.
Heeft een van jullie misschien nog een idee wat ik hier aan zou kunnen doen?

Mijn S2 draait op android 2.3.6
Het foutscherm:
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v209/Robbie-ronaldo/SC20120415-195206.jpg

Verwijderd

Beste Witsel85,

Je kunt proberen je WiFi verbinding te verwijderen en opnieuw toe te voegen. Ook is er een nieuwe software versie uitgekomen voor de Galaxy S2 toestellen. Op dit moment zijn deze alleen beschikbaar voor toestellen die niet via een provider gekocht zijn en voor toestellen van T-mobile. De software update voor de overige Galaxy S2 toestellen komt zo spoedig mogelijk.

Zoë