Zelfgemaakte canvas-game: Cursor Curse

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Topicstarter
Uit interesse heb ik game gemaakt in een HTML5 canvas en ik vroeg me af wat jullie er van vinden. Screenshot ziet er niet zo spannend uit, het moet het meer hebben van het concept en de animaties zeg maar. De game werkt het beste in IE9 en Firefox, in Chrome zit een bug en daarom loop het spel daar minder soepel.

Afbeeldingslocatie: http://nintendocasemods.com/cursorcurse/images/screenshot2.png

Afbeeldingslocatie: http://nintendocasemods.com/cursorcurse/images/screenshot.png

Klik op een screenshot of klik hier om te spelen.

Ik heb het in een week in elkaar 'geflanst' (ja de code erachter is nog niet zo heel netjes namelijk). Vinden jullie het te makkelijk of te moeilijk, te kort of te lang, duidelijk of onduidelijk en vooral: leuk of juist stom?

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:23
De daariende beweging van de bomb maakt het niet eenvoudig. Ik heb het snel opgegeven.

[ Voor 5% gewijzigd door Mercarra op 15-04-2012 19:47 ]

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-10 23:48

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Zou het eerder doen dat de bom aan een soort elastiek zit, dit is echt niet te doen zo en ben er zelf ook snel mee gestopt :)

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Eens met hierboven. Hoewel leuk bedacht, moet het nog wel te doen te zijn, wat het nu niet is, imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA

Digital-DNA

Topicstarter
Tja oefening baart kunst :)

(zet anders gewoon de speed omlaag, staat er niet voor niets)

[ Voor 41% gewijzigd door Digital-DNA op 15-04-2012 19:50 ]

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Het is alles behalve lastig (tenzij je speed 4 of 5 gebruikt), maar ik vind het wel een leuk spelletje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:23
Digital-DNA schreef op zondag 15 april 2012 @ 19:49:
Tja oefening baart kunst :)

(zet anders gewoon de speed omlaag, staat er niet voor niets)
Op mijn PC is bij speed 3 de beweging niet echt meer een cirkel. Ik kijk even naar de CPU belasting.

edit: CPU valt mee, maar hij tracked gewoon de muis niet zo soepel.

[ Voor 10% gewijzigd door Mercarra op 15-04-2012 19:52 ]

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best aardig bedacht, maar door de draaiende beweging en dat de bom ook de gele punt niet mag raken toch wel lastig hoor. en bij laagdrempelige spelletjes wil ik persoonlijk niet hard nadenken maar gewoon random wat klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA

Digital-DNA

Topicstarter
je hoeft niet te klikken, muntje aanraken is genoeg

(ik speel het spel zonder problemen uit, maar dat heb je als je het zelf maakt he :) )

Het is wel even een flow waar je in moet komen, als je erin zit dan wordt het leuk, ik snap dat dat even tijd kost. Overigens zit er een heuse end sequence in voor de volhouders.

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TopTon
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-07 17:26

TopTon

Power 2 PC's

Leuk spel, de 1e 2 standen zijn wel nog te doen maar de laatste 3 zijn echt bijna onmogelijk. De overgang tussen de levels is leuk maar iets met een elastiek of zo is inderdaad wel leuk maar dan pas je niet meer echt in het thema van het spel PC virus ;w . Maar als je een nieuwe versie hebt uitgebracht, post ff. We zijn benieuwd. _/-\o_

Acer V5-573G + (i5 3570k+8GB+GTX 760)= Plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA

Digital-DNA

Topicstarter
Ik kan eventueel een hulpcirkel eromheen maken waar je de baan van de bom kan zien, is dat een idee?

(standje 4 vind ik ook goed te doen trouwens, 5 vind ik nog wel een uitdaging :) )

[ Voor 30% gewijzigd door Digital-DNA op 15-04-2012 20:01 ]

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Laatst online: 08:02
Leuk idee. Maar ik zou die middenlijn weglaten (in het begin) of het gameveld groter maken. Je wil dat het begin van een spel makkelijk is zodat de speler kan wennen zonder meteen dood te gaan.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 15:54

Mavamaarten

Omdat het kan!

Het is een leuk idee, goed gemaakt, alleen zijn 50 coins wel veel. Ik denk dat ik rond de 20 - 30 coins had...

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA

Digital-DNA

Topicstarter
Ik zal over een uurtje wel wat veranderinkjes doorvoeren om het wat makkelijker te maken.

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA

Digital-DNA

Topicstarter
U vraagt wij draaien, ik heb het volgende veranderd:

- de bom mag nu muntjes aanraken
- hulplijn toegevoegd die cirkelbaan weergeeft
- standaardsnelheid is nu 2 i.p.v. 3
- kapot schild recovert na 20 seconden i.p.v. 30
- als je iets raakt ben je 3 seconden onschendbaar i.p.v. 2
- irritante ooglevel (na 30 coins) is versimpeld

Vinden jullie het zo beter te doen?

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA

Digital-DNA

Topicstarter
Ik had het spelletje gemaakt naar aanleiding van de FramerateFest competitie. Het loopt daar nog niet echt storm qua inzendingen helaas. Ze hadden het al verlengd maar sindsdien ben ik volgens mij de enige die iets nieuws heeft opgestuurd. M'n game is er nu op te vinden.

Anyway ik heb stemmen nodig om naar de volgende ronde te kunnen, en die laptop kan ik ook wel goed gebruiken :). Vandaar dat ik schaamteloos verzoek of jullie me willen helpen door te stemmen. Je kan m'n game openen op www.frameratefest.com dan op 'vote' en/of 'recommend' klikken en/of tweeten:

I vote for this awesome frame #70 RT please for extra votes! #FRF2012 #HTML5 #IE9 #Kinect. Play and vote Cursor Curse! http://www.frameratefest.com/#entry70

Liefst alledrie natuurlijk :P. Maar goed als je een andere inzending beter vindt houd ik je niet tegen natuurlijk. Bedankt in ieder geval!

Wel jammer dat die competitie niet zo goed loopt, ik zag trouwens wel net een ad op de frontpage voorbij komen maar dat is volgens mij wel een beetje aan de late kant.

www.nintendocasemods.com

Pagina: 1