Hallo,
Ik vond niet onmiddellijk waar ik mijn vraag kwijt kon, dus ik hoop dat ik hem hier goed plaats
Sinds kort heb ik mijn oude pc teruggevorderd van mn stiefvader, en ik zou deze graag gebruiken voor enkele netwerktaakjes en om regelmatig wat (recente) spellen op te spelen. Vroeger hield ik echt goed bij wat er hot is en wat not en hoe de markt evolueerde, maar door tijdsgebrek doe ik dit de laatste jaren niet meer, maar bon, daar gaat het hier niet om
Ik vroeg me af of ik met deze pc nog iets kon aanvangen of dat ik best gewoon een volledig nieuwe pc koop?
Specs:
CPU
AMD Athlon 64 X2 4600+ 44 °C
Windsor 90nm Technology
RAM
3,00 GB Single-Channel DDR2 @ 267MHz (4-4-4-12)
Motherboard
ASUSTek Computer INC. M2NPV-MX (Socket AM2 ) 40 °C
Graphics
256MB GeForce 7600 GS (Undefined) 45 °C
Hard Drives
160GB Maxtor Maxtor 6 L160M0 SCSI Disk Device (ATA)
156GB Seagate ST316081 2AS SCSI Disk Device (ATA)
Optical Drives
HL-DT-ST DVDRAM GSA-H44N ATA Device
LITE-ON DVDRW SOHW-1653S ATA Device
Audio
C-Media PCI Audio Device
Hoogstwaarschijnlijk is dit alles klaar voor de prullenbak (of eventueel kan ik deze nog gebruiken voor een persoonlijke file/print server), maar ik zou dit graag nog even begestigd zien door mensen die er meer van kennen dan mezelf voordat ik zotte kosten begin te maken :-)
Grtz,
Abstruse
Ik vond niet onmiddellijk waar ik mijn vraag kwijt kon, dus ik hoop dat ik hem hier goed plaats
Sinds kort heb ik mijn oude pc teruggevorderd van mn stiefvader, en ik zou deze graag gebruiken voor enkele netwerktaakjes en om regelmatig wat (recente) spellen op te spelen. Vroeger hield ik echt goed bij wat er hot is en wat not en hoe de markt evolueerde, maar door tijdsgebrek doe ik dit de laatste jaren niet meer, maar bon, daar gaat het hier niet om
Ik vroeg me af of ik met deze pc nog iets kon aanvangen of dat ik best gewoon een volledig nieuwe pc koop?
Specs:
CPU
AMD Athlon 64 X2 4600+ 44 °C
Windsor 90nm Technology
RAM
3,00 GB Single-Channel DDR2 @ 267MHz (4-4-4-12)
Motherboard
ASUSTek Computer INC. M2NPV-MX (Socket AM2 ) 40 °C
Graphics
256MB GeForce 7600 GS (Undefined) 45 °C
Hard Drives
160GB Maxtor Maxtor 6 L160M0 SCSI Disk Device (ATA)
156GB Seagate ST316081 2AS SCSI Disk Device (ATA)
Optical Drives
HL-DT-ST DVDRAM GSA-H44N ATA Device
LITE-ON DVDRW SOHW-1653S ATA Device
Audio
C-Media PCI Audio Device
Hoogstwaarschijnlijk is dit alles klaar voor de prullenbak (of eventueel kan ik deze nog gebruiken voor een persoonlijke file/print server), maar ik zou dit graag nog even begestigd zien door mensen die er meer van kennen dan mezelf voordat ik zotte kosten begin te maken :-)
Grtz,
Abstruse