Ik wil graag mijn voeding laten sleeven. Alleen ik kan nergens vinden waar je dat kan laten doen. Ik zou zeggen bij een modder, maar ik weet niet wie ik dan moet vragen. Ik heb opgezocht wat het kost voor de spullen, alleen zelf doen lijkt me denk iets te moeilijk voor 1e keer. Iemand enig idee. Bij welk bedrijf je het kan laten doen of persoon.
Zelf doen... Zoek uit hoe je de molexstekkers en atx stekkers loskrijgt, koopje een paar meter van die kous en investeerd een uurtje werk... Klaar is ionn...
De complete voeding sleeven is nogal veel werk. Met een beetje normaal uurloon komt je sowieso dik boven de 100 euro uit. Zoek een goede guide op en doe het zelf zou ik aanraden.
Met een uurtje werk gaat je dat niet lukken.Bartjezz schreef op zondag 15 april 2012 @ 18:31:
Zelf doen... Zoek uit hoe je de molexstekkers en atx stekkers loskrijgt, koopje een paar meter van die kous en investeerd een uurtje werk... Klaar is ionn...
[ Voor 47% gewijzigd door PilatuS op 15-04-2012 18:35 ]
Ik had al gekeken hoeveel die setjes kosten bij highflow.nlPilatuS schreef op zondag 15 april 2012 @ 18:34:
De complete voeding sleeven is nogal veel werk. Met een beetje normaal uurloon komt je sowieso dik boven de 100 euro uit. Zoek een goede guide op en doe het zelf zou ik aanraden.
[...]
Met een uurtje werk gaat je dat niet lukken.
Ik zag dat het 25 euro kosten voor die metale pincetjes en 25 euro voor sleeves en krimpkousen etc.
Maar dan is optie om zelf te doen beter. Alleen ben wel bang voor fouten, want straks is er een kabel beschadigd;(
Wat kost je voeding? Wellicht is een nieuwe goedkoper als uitbesteden.
Ik heb de xfx 850w pro. Dus 100 euro. Nieuw lijkt me toch duurder, want zelf doen is 50 euro maar. Of zelfs minder.My-life schreef op zondag 15 april 2012 @ 18:50:
Wat kost je voeding? Wellicht is een nieuwe goedkoper als uitbesteden.
Een oude radioantenne kun je doorzagen om de pinnetjes eruit te steken. Anders de achterkant van een balpenvulling ofzo, beetje improviseren.
Ik zou het echt zelf doen, gewoon een avondje investeren en klaar... (als hier iedereen zegt dat het niet binnen een uur te doen is)
Ik zou het echt zelf doen, gewoon een avondje investeren en klaar... (als hier iedereen zegt dat het niet binnen een uur te doen is)
Maar als je nu voor die XFX 850W Pro op ebay/markplaats/V&A hier, er nog 50 euro voor terug krijgt, dan heb je lekker een nieuwe, professioneel gesleevede voeding terwijl het niet meer kost dan je oude voeding zelf sleeven.ionn schreef op zondag 15 april 2012 @ 19:13:
[...]
Ik heb de xfx 850w pro. Dus 100 euro. Nieuw lijkt me toch duurder, want zelf doen is 50 euro maar. Of zelfs minder.
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
Als je de complete voeding wil doen op een nette manier ben je wel een halve dag bezig.
Of je koopt er verlengkabels voor de al gesleeved zijn zoals ik heb gedaan. Bij is ziet alles er gesleeved uit alleen zijn dit allemaal verlengkabels van een paar euro. Heb 8 pins mobo, ATX en GPU kabels gesleeved.
Of je koopt er verlengkabels voor de al gesleeved zijn zoals ik heb gedaan. Bij is ziet alles er gesleeved uit alleen zijn dit allemaal verlengkabels van een paar euro. Heb 8 pins mobo, ATX en GPU kabels gesleeved.
V&A aangeboden: MbK Silencio Casemod
kier moet je even vragen die deed het eerst op V&A voedings sleeven tegen een vergoeding
kier moet je even vragen die deed het eerst op V&A voedings sleeven tegen een vergoeding
If water polo was easy, it would be called football
Klopt, was 50 euro (excl sleeving) als ik me niet vergis. dus komt dan op zo'n 75 eurowaldpyk schreef op zondag 15 april 2012 @ 19:27:
V&A aangeboden: MbK Silencio Casemod
Maar als je verlengkabels koopt zit je met nog meer kabels opgescheept en das niet zo handig. Ik ga denk maar eerst wat meer tutorials bekijken en guides lezen.PilatuS schreef op zondag 15 april 2012 @ 19:23:
Als je de complete voeding wil doen op een nette manier ben je wel een halve dag bezig.
Pagina: 1