Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

cd/dvd speler opent niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
gisteren mijn nieuwe all in one pc binnen gekregen de asus ET2700INKS mooie machine alleen een klein probleem de cd/dvd speler opent niet met de knop op de computer.wel als ik in windows op uitwerpen klik gaat hij open en leest dan ook gewoon de dvd. Als ik de computer opstart en dan gelijk op de knop druk voor het open van de dvd speler gaat hij wel open maar zodra windows opstart niet meer.
ik heb de driver al een keer verwijderd en op nieuwe geinstalleerd maar dat werkte ook niet.

iemand die hier een oplossing voor weet ????

greetz

Verwijderd

Controleer of de gebruikte DVD niet beschadigd is en daardoor continue in gesprek geeft aan het OS. Anders moet je even contact opnemen met Asus die zullen denk ik de firmware proberen te updaten van de driver voor betere compatibiliteit.

Verwijderd

Topicstarter
hij gaat ook niet open als er geen dvd of cd in zit
ik denk even met asus mailen

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:22

NSG

Je weet niks!

Mailen met ASUS? Terug sturen i.v.m DOA lijkt mij verstandiger aangezien het hier om een Al-in-one gaat.

Verwijderd

Topicstarter
gemailt met asus had binnen 24uur een antwoord en het is opgelost ik had een programma verwijderd dat nodig was voor de aansturen van de cd/dvd speler