Laptop fan

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Laatst begin ik te merken dat mijn laptop fan veel lawaai maakt, meer dan normaal. Eerst dacht ik, het zal wel normaal zijn. Maar nu maakt de fan ook lawaai als ik een film opzet. Best wel irritant als het lawaai van de fan de film overstemt. Ik dacht om de laptop open te maken om de stof op te ruimen, alleen ben ik bang dat de garantie vervalt. Dus wat kan ik het beste doen? Ik heb ook al een mail'tje gestuurd naar de HP care centre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 20:39

Bolletje

Moderator Harde Waren
Je hebt niet aangegeven welke laptop je hebt en hoe de omgeving er uit ziet.

Met deze beperkte informatie is het enkel gissen met een glazen bol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om een hp dv6 3185ed, en bedoel je met omgeving waar ie staat? Hij staat op mijn bureau waar verder niets op staat behalve een tv en de laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-09 20:46
Vuil van binnen? Zoek op youtube hoe schoon te maken.

Misschien als je laptop altijd te heet is(misschien fabrieks fout) een laptop koeler kopen. Zoek op je laptop of deze te heet wordt, of dat er meer problemen met deze laptop model zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe geen moeite met zoeken.

Als je [Ervaringen] HP Pavilion dv7-4 serie - Deel 1 even doorbladert, de laatste set posts, kom je zo 10 mensen tegen met hetzelfde probleem. De koeling in dit model is gewoon crap. Uitspuiten met de compressor, en anders opsturen naar de verkopende partij. Dit is gewoon een fabrieksfout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Schoonmoeder heeft deze laptop ook. Kun je een ei op bakken. Ze heeft een of ander 'schoottafeltje' gekocht met een stille fan daar op die van onder koelt. Of het echt werkt weet ik niet, maar de laptop fan blaast nu minder hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nactive
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik heb een Dell Inspiron 15R en die ventilator blaast ook super hard als je er een beetje deftig op werkt. Hij valt zelfs gemiddeld twee maal per week uit & de cpu zit constant rond de 100 graden volgens Core Temp.

Mijn broer heeft ook een Dell Inspiron 15R, met nog een iets zwaardere processor en die heeft nog meer last van het uitvallen van zijn PC (hij heeft hem wel vorige week uitgeblazen en nu draai het systeem terug stabieler).

Denk dat de koeling van laptops niet meer is wat het vroeger was. Je mag er alleen mee naar YouTube kijken of anders ...

[ Voor 8% gewijzigd door Nactive op 15-04-2012 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan ga je naar dell, en dan meldt je het. Dan moeten ze het fixen, en anders heb je recht op een geld terug of een vervangend product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik neem gewoon contact op met hp en zie dan verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet met HP, met de verkopende partij. Je hebt geen rechten bij HP.
Pagina: 1