Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Microsoft USB HD-5000 webcam

Pagina: 1
Acties:

• marcellux
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05-2022
ik heb een vraag aan iemand die van raadsel houd want ik kom er niet uit. Ik heb bovenstaande webcam en voer er al tijden video gesprekken mee op MSN. Afgelopen donderdag bleek ik opeens niet meer te verstaan door ruis en toen heb ik eens nagekeken bij het instelmenu voor audio en video gesprekken van MSN. Daar bleek dat de indicator van de balk helemaal doorsloeg naar rood en dan zichzelf helemaal tot nul zette zonder dat er geluid was in de kamer. Dat patroon zie ik nu iedere keer : De balk die van groen via geel naar rood schiet en dan helemaal terug gaat naar nul zonder dat er geluid is. Vandaar ook dat de ander niets meer kan horen want hij het mic level staat dan op nul en zij hoort alleen ruis. Ik heb alles nagekeken hardwarematig en heb zelfs windows 7 en 8 geinstalleerd maar bij beide doet die hetzelfde. Nu had ik nog een oude VT-3000 webcam ook van microsoft en die doet het tot nu toe zonder problemen. Wat kan dit zijn???

Whenever people agree with me I always feel I must be wrong