Ik snap er niets meer van
Ik heb de volgende apparaten:
een Receiver Denon
een 3d beamer deze is met een HQ HDMI kabel van 7,5 meter aangesloten naar mijn receiver
een Blu ray 3d speler (samsung) aangesloten met een 1 meter kabel naar mijn receiver.
een Philips hd tuner (met harde schijf) ook met een 1 meter hdmi kabel naar mijn receiver.
een Eminent media player (7080) ook deze aangesloten met een 1 meter kabel naar mijn receiver.
een Samsung plasma 3d full HD aangesloten met een 15 meter HQ kabel.
Alle kabels zijn van het type 1.4.
Alles werkt behalve het signaal van blu ray naar plasma tv
Dus van blu ray naar beamer werkt, van tuner en media player naar plasma werkt.
Ik had eerst een zeer goedkope kabel van 15 meter 1.4 gekocht deze werkte niet en mij is geadviseerd om een betere kabel te kopen (HQ prof high speed with ethernet cable) en werkt dus ook niet.
Alvast bedankt voor de reactie(s).
Ron

Ik heb de volgende apparaten:
een Receiver Denon
een 3d beamer deze is met een HQ HDMI kabel van 7,5 meter aangesloten naar mijn receiver
een Blu ray 3d speler (samsung) aangesloten met een 1 meter kabel naar mijn receiver.
een Philips hd tuner (met harde schijf) ook met een 1 meter hdmi kabel naar mijn receiver.
een Eminent media player (7080) ook deze aangesloten met een 1 meter kabel naar mijn receiver.
een Samsung plasma 3d full HD aangesloten met een 15 meter HQ kabel.
Alle kabels zijn van het type 1.4.
Alles werkt behalve het signaal van blu ray naar plasma tv

Dus van blu ray naar beamer werkt, van tuner en media player naar plasma werkt.
Ik had eerst een zeer goedkope kabel van 15 meter 1.4 gekocht deze werkte niet en mij is geadviseerd om een betere kabel te kopen (HQ prof high speed with ethernet cable) en werkt dus ook niet.
Alvast bedankt voor de reactie(s).
Ron