KneoK schreef op zondag 15 april 2012 @ 16:14:
En toch gaat backwards compatibility niet altijd op. Zo waren er bepaalde VIA chipsets die in de PCI-E 1.0 sloten absoluut geen PCI-E 2.x kaarten slikten.
Maar zo te zien heeft de TS een nVidia chipset en werkt een PCI-E 2.0 kaart wel dus het zou ook aan de kaart zelf kunnen liggen. Heb je de kaart al eens in een ander systeem getest crazyivan?
Ja, ik ben terug gegaan naar de verkoper van de videokaart en in zijn pc werkte de kaart wel.
[quote]
maarten12100 schreef op zondag 15 april 2012 @ 14:29:
In de bios heb je waarschijnlijk een optie die de video output forced naar het pci-e slot zo zit het op oudere Gigabyte en Asrock bordjes meestal.(zou ook een jumper kunnen zijn maar zonder te weten welk bord je hebt kan ik niet veel zeggen)
Als je even je specs opzoekt kan je kijken of er een nieuwere revisie van je bios is.
Heb versie 1.40 de laatste volgens de asrock site. Bios flash was nodig om de cpu te laten werken. (athlon x2 64 6000+)
Totaal offtopic maar traditie getrouw moet ik even zeggen dat Sweex slecht is!
Eens, ook geen idee waarom ik die voeding toendertijd gekocht heb eigenlijk, dat is zeker 3 jaar geleden geweest. Het verbaast mij ook dat die dingen nog steeds te koop zijn voor E48 !!
Sweex PS040 Voeding 650 WATT Low Noise
Ik kan me niet voorstellen dat ik er zoveel voor heb betaald, maar het bonnentje heb ik niet meer.
Edit: Dat
Low Noise moet je ook niet al te letterlijk nemen, tenzij je het geluid van een stofzuiger ook low noise noemt.
[
Voor 8% gewijzigd door
Verwijderd op 15-04-2012 17:13
]