Zercom - verzendkosten fout

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
Volgens overzicht zijn de verzendkosten 6 Euro
Volgens willekeurig product zijn de verzendkosten 4,95 Euro
Uiteindelijk berekent Zercom doodleuk 6,95 Euro bij bestellen.
Betaalwijze: iDeal; Verzendwijze: PostNL - € 6,95
En nee, er is geen enkele betaal-variant die tot 6 Euro aan bestelkosten leidt.

[ Voor 9% gewijzigd door Spider.007 op 14-04-2012 14:36 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:26

Ch3cker

Testlab Teamlead
Zercom geeft in hun feed zelf de verzendkosten mee, en die staan op dit moment inderdaad op €4.95. Dit is verder een sales aangelegenheid. Maandag zal er contact opgenomen worden met Zercom om dit op te lossen. Bedankt voor het melden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
Duidelijk, dank! Ik hoop dat dit niet met opzet is :)

[ Voor 7% gewijzigd door Spider.007 op 15-04-2012 00:01 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
Grappig om te zien bij hoeveel producten Zercom door deze 'fout' als goedkoopste uit de bus komt; waarom corrigeert Tweakers.net dit niet gewoon direct zelf?

Ik vraag me af hoeveel mensen hierdoor al benadeelt zijn; tenslotte zullen er wel meer mensen zijn die de pricewatch vertrouwen, de laagste prijs aanklikken en dan een bestelling doorvoeren, zonder op de 3e pagina in het proces te zien dat de bestelkosten hoger zijn dan oorspronkelijk berekend.

Dat Zercom dit doet is niet meer dan logisch, maar dat Tweakers.net dit zolang toestaat vindt ik raadselachtig.

[ Voor 5% gewijzigd door Spider.007 op 22-04-2012 12:36 ]

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker

Ch3cker

Testlab Teamlead
Spider.007 schreef op zondag 22 april 2012 @ 12:33:
Grappig om te zien bij hoeveel producten Zercom door deze 'fout' als goedkoopste uit de bus komt; waarom corrigeert Tweakers.net dit niet gewoon direct zelf?

Ik vraag me af hoeveel mensen hierdoor al benadeelt zijn; tenslotte zullen er wel meer mensen zijn die de pricewatch vertrouwen, de laagste prijs aanklikken en dan een bestelling doorvoeren, zonder op de 3e pagina in het proces te zien dat de bestelkosten hoger zijn dan oorspronkelijk berekend.

Dat Zercom dit doet is niet meer dan logisch, maar dat Tweakers.net dit zolang toestaat vindt ik raadselachtig.
Dit probleem is een week geleden al doorgegeven aan het Pricewatch Sales team. Naar aanleiding van je reactie ben ik hier nogmaals achteraan gegaan. Er zal vandaag nog contact opgenomen worden met Zercom.

Waarom wij dit niet zelf corrigeren, want dat kan inderdaad ook handmatig, is simpel. Zercom hanteert voor producten boven een bepaald gewicht een ander verzendtarief. Gezien wij dit niet dynamisch in kunnen stellen is het voor ons handiger als Zercom de verzendkosten zelf mee stuurt, per product, in de feed. In ieder geval nogmaals bedankt voor het melden, dat is zeer waardevol voor ons.

[ Voor 3% gewijzigd door Ch3cker op 23-04-2012 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
Okay, bedankt voor de toelichting :)

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker

Ch3cker

Testlab Teamlead
Op dit moment kloppen de meeste verzendkosten weer. Er is voor gekozen om de verzendkosten, in ieder geval tijdelijk, niet meer uit de feed van Zercom te halen maar voor alle producten zelf in te stellen. Dit heeft als gevolg dat de verzendkosten bij producten als televisies op dit moment even niet kloppen. Dat weegt echter niet zo zwaar als bij alle producten verkeerde verzendkosten te hebben. Zodra er meer bekend is zal ik dat in dit topic laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker

Ch3cker

Testlab Teamlead
Alle verzendkosten van Zercom zouden op dit moment weer moeten kloppen. Mocht je nog een foutieve prijs tegen komen kan je dit altijd melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
Uiteraard kan ik het melden per product, maar aangezien dit globaal fout gaat meld ik het liever hier.

Volgens mij gaat hetzelfde weer fout; bijna alle producten geven 4,95 aan, terwijl Zercom zelf gewoon een minimum van 6,00 hanteert volgens hun site.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
Je hebt gelijk, blijkbaar is Zercom niet alleen naar T.net toe wat onduidelijk over hun verzendkosten.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henry_boy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-09 09:27

henry_boy

Salessupport Tweakers
Bedankt voor de melding.

Ik heb Zercom erover ingelicht dat de verzendkosten die zij aangeven op hun site niet overal gelijk zijn.

De verzendkosten in de Pricewatch zou volgens hem opgelost moeten zijn. En de producten die ik net gecheckt heb kloppen allemaal.

Mochten er toch nog verzendkosten zijn die niet kloppen dan horen wij dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
Warempel, er zijn inderdaad producten met 4,95 aan bestelkosten te vinden in de shop. Daarmee lijkt dit idd opgelost!

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henry_boy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-09 09:27

henry_boy

Salessupport Tweakers
Ja, en de verzendkosten vermelding op hun eigen site is inmiddels ook aangepast:

http://zercom.eu/?dispatch=pages.view&page_id=29
Pagina: 1