---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
[ Voor 7% gewijzigd door Spider.007 op 15-04-2012 00:01 ]
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Ik vraag me af hoeveel mensen hierdoor al benadeelt zijn; tenslotte zullen er wel meer mensen zijn die de pricewatch vertrouwen, de laagste prijs aanklikken en dan een bestelling doorvoeren, zonder op de 3e pagina in het proces te zien dat de bestelkosten hoger zijn dan oorspronkelijk berekend.
Dat Zercom dit doet is niet meer dan logisch, maar dat Tweakers.net dit zolang toestaat vindt ik raadselachtig.
[ Voor 5% gewijzigd door Spider.007 op 22-04-2012 12:36 ]
---
Dit probleem is een week geleden al doorgegeven aan het Pricewatch Sales team. Naar aanleiding van je reactie ben ik hier nogmaals achteraan gegaan. Er zal vandaag nog contact opgenomen worden met Zercom.Spider.007 schreef op zondag 22 april 2012 @ 12:33:
Grappig om te zien bij hoeveel producten Zercom door deze 'fout' als goedkoopste uit de bus komt; waarom corrigeert Tweakers.net dit niet gewoon direct zelf?
Ik vraag me af hoeveel mensen hierdoor al benadeelt zijn; tenslotte zullen er wel meer mensen zijn die de pricewatch vertrouwen, de laagste prijs aanklikken en dan een bestelling doorvoeren, zonder op de 3e pagina in het proces te zien dat de bestelkosten hoger zijn dan oorspronkelijk berekend.
Dat Zercom dit doet is niet meer dan logisch, maar dat Tweakers.net dit zolang toestaat vindt ik raadselachtig.
Waarom wij dit niet zelf corrigeren, want dat kan inderdaad ook handmatig, is simpel. Zercom hanteert voor producten boven een bepaald gewicht een ander verzendtarief. Gezien wij dit niet dynamisch in kunnen stellen is het voor ons handiger als Zercom de verzendkosten zelf mee stuurt, per product, in de feed. In ieder geval nogmaals bedankt voor het melden, dat is zeer waardevol voor ons.
[ Voor 3% gewijzigd door Ch3cker op 23-04-2012 11:10 ]
---
Volgens mij gaat hetzelfde weer fout; bijna alle producten geven 4,95 aan, terwijl Zercom zelf gewoon een minimum van 6,00 hanteert volgens hun site.
---
---
Ik heb Zercom erover ingelicht dat de verzendkosten die zij aangeven op hun site niet overal gelijk zijn.
De verzendkosten in de Pricewatch zou volgens hem opgelost moeten zijn. En de producten die ik net gecheckt heb kloppen allemaal.
Mochten er toch nog verzendkosten zijn die niet kloppen dan horen wij dat graag.
---
http://zercom.eu/?dispatch=pages.view&page_id=29