Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-11 19:30
Hallo,

Onlangs toen ik de roltrap opliep met mijn Galaxy S in de hand viel ik, en is mijn scherm dus helemaal naar de haaien.
Ik heb hem dus opgegeven aan mijn verzekering en krijg het aankoopbedrag terug. (350 euro)

Nu zoek ik voor een vervanger voor deze telefoon voor ongeveer 450 euro. Maar ik weet niet welke het beste is en nu de tijd ook een goeie.
Ik zit tussen de Galaxy Nexus, Note en S2 te twijfelen. Als iemand nog andere ideeen heeft of weet wat de beste is hoor ik het graag :)

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-11 18:06
Begin eens met het goede forum.

Mobile Aankoopadviesforum

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:50

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik verplaats je topic eerst even naar het juiste forumdeel. Zou je nog wel even wat meer moeite willen steken in je topicstart, geef bijvoorbeeld aan wat voor jou belangrijk is en of je een los toestel zoekt of icm een abonnement.Lees vooral ook Welkom in het Mobile Aankoopadviesforum en houd in gedachten:
hoe meer voorwerk jij doet, hoe eerder mensen geneigd zullen zijn om je te helpen.
Move -> MAA

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• MLPN
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 17:26
Alleen geïnteresseerd in Samsung modellen? Zoniet kijk anders ook eens naar de nieuwe modellen van HTC, de One serie;).
De X is al uit (quad core, 4.7 inch) of de S (dual core, 4.3 inch), deze is eind april/begin mei verkrijgbaar in nederland.

• Sigis
  • Laatst online: 16-04 21:07
Gezien de verschillen in grootte zou ik eerst eens in een winkel gaan kijken welke scherm/toestelgrootte je prefereert. De SGS2 is natuurlijk het meest handzaam en heeft een Super Amoled Plus scherm, dat in basis toch een stuk mooier is dan de Pentile Super Amoled schermen van de Note en de Nexus. Die hebben echter wel weer een hogere resolutie.

Van deze toestellen zou ik zelf denk ik de voorkeur geven aan de Galaxy Nexus. De prijzend daarvan zijn behoorlijk gedaald, hij is nu al te koop voor 359 euro (zullen waarschijnlijk nog wel verzendkosten bij komen).

• electrom
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-10 16:38

electrom

Sapiens ars vivendi

Als je per sé samsung wilt kan je best de Note aanschaffen (volgens mij). Maar zoals MLPN al zei:
MLPN schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 16:34:
Alleen geïnteresseerd in Samsung modellen? Zoniet kijk anders ook eens naar de nieuwe modellen van HTC, de One serie;).
kan je best de One X nemen. De beste Android smartphone van het moment. Let wel op, voor 100 euro minder heb je de One S. Heeft geen Tegra 3 quad core CPU maar wel dual core op kloksnelheid 1.5 GHZ. De One S heeft ook een kleiner scherm 4.3 inch in plaats van 4.7, sommigen vinden dit aangenamer.

HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter

• Sigis
  • Laatst online: 16-04 21:07
De dual core Qualcomm Snapdragon S4 (ARM Cortex A15, Krait core) die in de HTC One S zit heeft cores met een modernere architectuur die ongeveer 40% sneller zouden moeten zijn bij dezelfde kloksnelheid. In de CPU georienteerde benschmarks is de dualcore Snapdragon S4 vaak sneller dan de nVidia Tegra 3 die in de HTC One X zit. Dit komt mede omdat veel software niet geoptimaliseerd is voor multiple cores, laat staan quad core en de cores van de S4 zijn per stuk sneller. Ik denk dat de Qualcomm Snapdragon S4 de beste smartophone CPU is die op dit moment op de markt is. De Adreno 225 is echter niet de beste GPU.

Een toestel waar ik ook goede verwachtingen van heb is de Panasonic Eluga die deze maand uit zou moeten komen. Dit is een heel dun (7,8 mm) en licht (103 g) en compact voor de schermgrootte (shcerm beslaat 66% van de voorkant). Daarnaast is het toestel water- en stofbestendig.

Daarnaast wordt waarschijnlijk op 3 mei de Samsung Galaxy S3 gelanceerd.
Pagina: 1