Intel Notebooks

Pagina: 1
Acties:
  • 293 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blomr
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-12-2022
Ik heb nu bijna 2 jaar een Asus K52F, maar die begin ik nogal zat te worden aangezien de videokaart (Intel GMA HD) niet veel toelaat en zelfs er even af en toe mee ophoudt lijkt wel.

Ik ben alvast een beetje naar een nieuwe laptop aan het zoeken. En een vriend van me wees me op de XPS-serie van Dell. Ik vond het er goed uit zien voor een nog betaalbare prijs.

Voor mijn opleiding gebruik ik het programma Solidworks, een 3D-CAD programma en ik zou het leuk vinden om weer wat games van nu te kunnen spelen zoals Battlefield 3 en Call of Duty MW3.

Ik zou graag wat gericht advies willen. Ik weet niet precies of er veel verschil is tussen de videokaarten en dergelijke. Ik zie bijvoorbeeld GeForce 540m en 555m, maar ik weet niet of die twee heel verschillend zijn. In ieder geval zou ik het heel fijn vinden als Solidworks weer goed kan draaien en als ik weer wat games van nu kan spelen. Iets wat ik totaal niet met m'n asus kan. Ook moet de laptop onder de 1000 euro blijven.

Als iemand me zou kunnen helpen, zou dat top zijn!

(excuses voor de fout in de titel)

[ Voor 1% gewijzigd door Blomr op 14-04-2012 14:38 . Reden: fout in de titel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:38

FeaR

In GoT we trust

Notebooks vallen niet binnen de apparatuur welke binnen CE besproken wordt en mogen om die reden in Complete Systemen & Laptops.

CEA > CSL

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:34

Bolletje

Moderator Harde Waren
Voor advies over de aankoop van nieuwe laptops hebben we de NBBG's (Notebook Best Buy Guides).

Kijk voor een overzicht van deze topics hier: Best Buy Guide overzichtstopic

Losse topics zijn niet gewenst (zie de FAQ en het beleid), waardoor dit topic op slot gaat :)

Dit topic is gesloten.