Microkid schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 13:16:
[...]
Eeeh, is dat niet een kwestie van kip en ei? Aangezien er geen categorie is lijkt het me logisch dat er ook geen shops zijn. Of zie ik dat verkeerd dan? Wellicht dat als er een categorie komt er best een aantal shops hun producten erin willen zetten. Dat zou dan bij de betreffende shops nagevraagd moeten worden.
Ik had eigenlijk dat stukje moeten herschrijven

Ik wil het niet meteen afschieten, het is zeker een goed idee, wat ik verderop ook zeg. Alleen missen wij nu de shops die het kunnen leveren, in ieder geval in die mate (kwa assortiment en ook verschillende merken) goed kunnen leveren, dat je ook goed kan vergelijken, niet alleen in prijs maar ook de producten zelf.
Plus wat Spockz ook zegt, het is (naar mijn idee) niets iets waar je voor naar de (web)winkel gaat en 'zomaar' koopt en installeert, zonder dat er iemand langskomt om te kijken naar je eigen situatie en gelijk een offerte schrijft met een mooie prijs voor levering en installatie.
We kunnen niet 'zomaar' een categorie aanmaken. Want wat zet je er in, wat ga je specificeren? Hierover moet worden nagedacht en dat gaat niet over 1 nacht ijs. Sowieso is er een momenteel categoriestop, ivm de komende overhaul.
Kortom, ook achter de schermen gaat de discussie gewoon door, hoewel nu op een laag pitje vanwege andere projecten. We willen hier zeker wat mee doen, ga er niet vanuit dat de discussie nu zinloos is. Maar in welke vorm je dit gaat terugzien en op welke termijn, daar is nog helemaal niet over gesproken.
Bovenstaande zit nog vol vaagheid, snap ik ook wel, maar we willen niet zomaar dingen gaan doen We hebben geen zin om alles later nog te wijzigen of het ineens stop te zetten, omdat het niet haalbaar blijkt te zijn. En er is nog niks besproken of besloten, dus de weg ligt nog open