water-waterkoeling!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:04
Nu zat ik een paar dagen geleden nog even een oud conrad boek door te lezen(98) en wat ziet mijn hoofd, "Thermo-elektrische koel- en warmtebox" dit is een koelbox die je op 12V aan sluit en de inhoud dan tot 22 graden onder de omgevings temperatuur kan brengen.
Ik dacht dit is ideaal om mijn water mee te koelen (ik gooi er nu elke 2,5 uur een blok ijs van 5 kilo in), dus ik in diezelfde minuut dat ik de advertenie zag nog bellen, HELL :( hadden ze niet meer.
Nu wil ik graag even vragen of iemand weet waar ik zo'n ding kopen, (of zo'n mini koelkast die ze in die dure hotels hebben), en voor hoeveel want deze was F169,-.
P.S. k'had de advertentie even in gescanned en ge-upload, maar volgens mij is er iets met de server of zo, hier hoort hij te staan: http://users.castel.nl/~rijpj01/koelbox.jpg

Als iemand het plaatje even voor mij hieronder wil zetten meld het dan even dan mail ik het plaatje wel naar je toe.

Animal-X

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Verwijderd

Je plaatje doet het niet, mail hem maar fff naar me!

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Volgens mij hebben ze dit soort koelboxen mij meer zake wel, vooral mij grote campingzaken (Obelink ofzo).

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Ik heb zelf ook zo'n koelbox, maar het nut is zeer beperkt. Het kan wel dingen koud houden, maar niet koud maken.

Onderin zit een peltier, maar ik weet niet hoeveel watt die is, zal het eens nakijken. Het is dan natuurlijk sowieso niet mogelijk meer wattage af te voeren dan dat het ding zelf is.

• Animal_X
Het plaatje is naar je toe gemaild( wel met zo'n gratis mail server dus ik weet niet hoelang het duurt voor hij er is)

die koelbox nam 12V, 4A en m'n peltiers 13,8V 16A dus dat zit er denk ik niet in.
Dan moet het zo'm mini koelkast/vriezer worden.

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Verwijderd

Hier is ie:
Afbeeldingslocatie: http://www6.ewebcity.com/coder/tweakers/koelbox.jpg

• php
  • Niet online

php

In dat geval zit er een 50w peltier elementje in. Daarmee krijg je niet de afgegeven warmte van je andere peltiers koel.

• Animal_X
hier stond een foutje, sorry!!

• Animal_X
Iemand een idee waar ik zo'n mini bar/koelkast voor het bedrag van FL??????,- kan kopen

• php
  • Niet online

php

Ik meen dat ze bij die grote tent in Alexandrium2 in Rotterdam (wie weet hoe die tent ook al weer heet??) een kleine koel-kist hadden staan van Coca-Cola. Ergens anders heb ik er ook nog 1 zien staan, maar dan moet ik mijn vriendin even vragen, zelf heb ik er even naar gekeken, en toen besloten het niet te kopen.

Anders een 2de hands koelkast(je) via www.ibazar.nl of zo.

Verwijderd

Zou je niet een 2e hands Diepvries kistje kunnen kopen. Zijn niet zo duur, en krijg je je water heeel erg koud mee. [doe gelijk wat antivries door je koelwater :) ]

Verwijderd

Hoi,

Bij de vrijbuiter in Roden (Groningen) hebben ze zo'n type (niet dezelfde, slechts 35 Watt koeling) koelbox. Voor 95,-. Ik zit zelf nog te dubben om hem te halen.... Ik wacht nog steeds op mijn koelblokkies trouwens <fout woord>, Duurt nu al 6 weken ...zucht...en dan kan ik pas met mijn waterkoeling beginnen..... Animal-X...als je zo'n ding wat lijkt, dan wil ik evt. wel zoiets halen.... mail me dan ff.
Pagina: 1